اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیشنهاد هنگفت از سوی مدیران بارسلونا برای فورت رد شد

باشگاه بارسلونا پیشنهاد هنگفت برای جذب بازیکن جوان خود را رد کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، بارسلونا اخیراً پیشنهاد هنگفت برای یکی از ستاره‌های جوان در حال ظهور باشگاه را رد کرده است. موضوع فروش تابستانی مدتهاست که در تیتر اخبار بارسلونا قرار گرفته و در این بین گزارش های متعددی منتشر شده مبنی بر اینکه کاتالان‌ها در حال آماده شدن برای جدایی از تعدادی از بازیکنان مطرح در فصل آینده هستند.
در میان مشکلات پولی که به طور گسترده تبلیغ شده است، فروش بازیکنان در نقل و انتقالات می تواند به طور قابل توجهی با تزریق پول نقد به باشگاه کمک کند. با توجه به شایعاتی مبنی بر علاقه از سراسر قاره اروپا به تعداد زیادی از بازیکنان تیم ژاوی، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا و دکو مدیر ورزشی، در مورد این موضوع که قصد ندارند هیچ گونه خروج بزرگی داشته باشند، پافشاری کرده اند.
گفته می‌شود باشگاه اخیراً پیشنهادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو برای هکتور فورت بازیکن جوان تیم را رد کرده‌ است. فورت به نوبه خود در این فصل حضور چشمگیر در ترکیب اصلی تیم داشته است.
این مدافع که فقط ۱۷ سال سن دارد، می تواند در پست دفاع راست یا چپ قرار بگیرد. او با عملکرد خوب خود در بازی آخر مقابل اتلتیکو مادرید در سراسر اسپانیا درخشید. باتوجه به اینکه فورت اواخر امسال ۱۸ ساله می‌شود، باشگاه در نظر دارد قرارداد بلندمدت با او امضا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

دکمه بازگشت به بالا