اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

عنایتی: خودمان را آماده کرده‌ایم تا مقابل هنگ‌کنگ سورپرایز نشویم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: شروع هر تورنمنتی سختی خاص خودش را دارد و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ‌کنگ داریم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ در انتخابی المپیک، اظهار داشت: خیلی خوشحالم اینجا هستیم. شروع هر تورنمنتی سختی خاص خودش را دارد و می‌دانیم فردا بازی بسیار سختی مقابل هنگ‌کنگ داریم. تمام تلاش ما این است مسابقات را با قدرت شروع کرده و اهداف تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم‌. می‌دانیم کارمان سخت است اما خدا را شکر همه بازیکنان ما آماده هستند و تلاش می‌کنند کار بزرگی در این تورنمنت انجام بدهند. ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

وی درمورد تقابل ایران با ازبکستان در دور سوم این مرحله گفت: بازی بسیار سختی برای شروع تورنمنت است اما اجازه بدهید پس از تمام شدن بازی با هنگ‌کنگ به سایر مسابقات فکر کنیم. اطمینان داشته باشید برای هر بازی برنامه داریم و روی همان برنامه پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی امید تاکید کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما در حال حاضر این است که نتوانستیم صد در صد هنگ‌کنگ را آنالیز کنیم و خودمان را برای هر نوع اتفاقی در داخل زمین آماده کرده‌ایم تا سورپرایز نشویم.‌ تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم.

عنایتی درمورد شرایط فعلی فوتبال ازبکستان عنوان کرد: ازبکستان به ویژه در رده‌های پایه پیشرفت خیلی خوبی داشته و فکر می‌کنم در سال های اخیر شرایط خیلی خوبی داشته است. می‌دانیم تیم سختکوشی داشته و پیشرفت خوبی کرده است. اجازه بدهید درمورد این بازی بعدا صحبت کنیم و درمورد دیدار با هنگ‌کنگ حرف بزنیم. امیدوارم برای ما و ازبکستان اتفاقات خوبی بیفتد. شاید دور از ذهن باشد اما امیدوارم بنا به شرایطی هر ۲ تیم از این مرحله عبور کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا