اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پیروانی: پرسپولیس هم بی‌پول است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستانی که در تلاش هستند بدانند که ما هم بحران و مشکل بازیکن خارجی داریم؛ پس برای ما هم تلاش کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، افشین پیروانی، پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال درمورد این مسابقه اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه خوب بودند و زحمت کشیدند. تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم. به عوامل برگزاری مسابقه هم خسته نباشید می‌گویم. بازهم به همه تبریک می‌گویم. از هواداری که نتوانستند بیایند و برای ما انرژی مثبت فرستادند هم تشکر می‌کنم. از تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند هم ممنونم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی شرایط به گونه‌ای شود که همه بتوانند بیایند. برخی شهرها ورزشگاه پر از تماشاگر است و نمی‌دانم چرا در تهران این اتفاق رخ نمی‌دهد. خدا را شکر تماشاگران به طبقه دوم هم رفتند و ریزشی در سکوها صورت نگرفت. مقداری همکاری کنند که هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس بتوانند به ورزشگاه بیایند. ما هم بحران و مشکل بازیکن خارجی داریم. مقداری بی‌پول هستیم. دوستانی که در تلاش هستند برای ما هم تلاش کنند که بتوانیم بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد ادامه روند کاری این تیم خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم و برای بردن وارد زمین می‌شویم. به هر حال ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی درخصوص شادی زیادش در پایان مسابقه، گفت: برد دربی شادی دارد. ما هم شادی خود را با هواداران تقسیم کردیم.

وی با اشاره به مشکلاتی برای خرید بلیت از سوی هواداران، تصریح کرد: الکترونیکی شده و باید راهکاری پیدا شود. همه جای ایران این مشکل وجود دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − سه =

دکمه بازگشت به بالا