اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتقال ماتیچ به تصمیم سولسشر در زمستان بستگی دارد

خروج نمانیا ماتیچ از منچستریونایتد بستگی به تصمیمی دارد که سرمربی نروژی شیاطین سرخ در ژانویه می‌گیرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، هافبک با تجربه و صربستانی منچستری‌ها بعد از ۲ سال همکاری مشترک امکان دارد در نخستین روزهای سال نو میلادی، اولدترافورد را ترک کند.

براساس اعلام روزنامه دیلی‌تلگراف،‌ یکی از دو تیم بزرگ شهر میلان، می‌تواند مقصد بعدی وی باشد.زیرا از مدت‌ها قبل اینتر و آ.ث برای آغاز همکاری با هافبک ۳۱ ساله ابراز علاقه می‌کنند.

چنین انتقالی البته بستگی به تصمیمی دارد که سرمربی نروژی در نخستین روزهای سال ۲۰۲۰ می‌گیرد.در صورتی که سولسشر، هافبکی بهتر از ستاره صرب برای تیمش بیاید، نام ماتیچ در فهرست فروش قرار خواهد گرفت و آنگاه پروژه انتقالش به تیمی دیگر عملی خواهد شد.

البته از آنجایی که بازیکن با تجربه با شیاطین سرخ تا سال ۲۰۲۱ قرارداد دارد، بخشی از رقم انتقالش را به یونایتد‌ها بابت زمان باقیمانده باید بپردازد.

ماتیچ که فوتبال را در اروپای غربی در سال۲۰۰۹ با حضور در چلسی آغاز کرد، تا سال ۲۰۱۱ در خدمت تیم آبی‌پوش شهر لندن بود.

وی سپس برای یک فصل به تیم ویتسه هلند قرض داده شد.در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ نیز برای بنفیکا در فوتبال حرفه‌ای پرتغال به میدان رفت اما در سال ۲۰۱۴ یکبار دیگر به استمفوردبریج بازگشت و به مدت ۳ سال دیگر نیز برای آبی‌پوشان شهر لندن بازی کرد.

ماتیچ از سال ۲۰۱۷ تاکنون در ۶۷ بازی برای سرخ‌پوشان شهر منچستر به میدان رفته که ۲ گل زده است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا