اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

پیروانی: همیشه بازی اول سخت است اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانده‌ام بازیکنان بزرگ حاضر در لیگ قهرمانان آسیا چگونه باید به ورزشگاه آزادی بیایند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری، افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول، لیگ برتر، اظهار داشت: با یک روز تاخیر روز خبرنگار را تبریک می‌‌گویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید. بازی اول همیشه سخت است اما خدا را شکر توانستیم ببریم. گلایه ما بابت نبود هواداران‌مان است‌.

وی افزود: باید چند روز دیگر به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا بروم و فقط مانده‌ام که آنجا باید بگویم در چه استادیومی می‌خواهیم بازی کنیم. بازیکنان بزرگی که به لیگ قهرمانان آمده‌اند چگونه می‌خواهند به این استادیوم بیایند. البته به نسبت گذشته تغییراتی کرده و دست‌شان هم درد نکند اما می‌خواهم بگویم چرا در این چند سال کاری نکردند.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: واقعا جای تاسف دارد. الان هم حرف بزنیم به یک عده برمی‌خورد. اصلاً قشنگ نیست تیمی که در سال گذشته ۳ جام داشته در بازی افتتاحیه لیگ حرفه‌ای‌اش فقط خبرنگاران تماشاگر باشند. اصلا این تصمیم منطقی نبود‌. انرژی و یکی از قوای اصلی ما هواداران هستند. لطف کنند و تمهیداتی بیندیشند تا بتوانیم از بازی‌های بعدی مثل سایر شهرهای پرجمعیت ما هم بتوانیم از طرفداران خود استفاده کنیم.

پیروانی درمورد اینکه علیرضا بیرانوند مدعی شده پرسپولیس از هفته سوم و بازی با ذوب آهن دیگر در ورزشگاه آزادی بازی نمی‌کند و حتی درخواست کرد این مسابقه را به شهرستان ببرند تا با حضور هوادار باشد، عنوان کرد: بچه‌ها اگر صحبتی کردند و تصمیمی گرفته‌اند جمعی بوده زیرا هواداران را دوست دارند اما اطمینان داشته باشید بازی بعدی را در همین آزادی اما ان‌شاءالله در کنار هواداران برگزار می‌کنیم.

وی درمورد برتری مقابل آلومینیوم گفت: همیشه بازی اول سخت است اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم.

مدیر تیم پرسپولیس درخصوص انتقاد بازیکنان این تیم بابت اهدا نشدن کاپ سوپرجام، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این جام را به ما می‌دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا