اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پیراهن مسی چالشی جدید برای آدیداس در آمریکا

شرکت آدیداس برای فروش پیراهن مسی در آمریکا دچار مشکل شد.

به گزارش پیشرو ورزش، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی در ماه گذشته سوژه اول نقل و انتقالات تابستانی بود. مسی از عربستان پیشنهاد نجومی ۴۰۰ میلیون یورویی دریافت کرده بود و از طرفی بارسلونا هم به دنبال برگرداندن مسی بود.

اما بعد از یک ماه کشمکش در نهایت بارسلونا نتوانست تراز مالی اش را کاهش دهد تا لالیگا را مجاب کند تا با مسی قرارداد امضا کند. همچنین خانواده مسی اجازه ندادند تا این اسطوره به عربستان برود.

مسی تصمیم گرفت تا راهی آمریکا شود و دوران بازنشستگی خود را در ایالت فلوریدا در باشگاه اینتر میامی بگذراند. شرکت آدیداس تولید کننده پیراهن مسی در جدیدترین بیانیه اش درباره پیراهن فروشی این بازیکن توضیح داد.

طبق اعلام مدیر ارشد آدیداس انتقال مسی به اینتر میامی درخواست خرید پیراهن را به شدت افزایش داده و در تاریخ این تعداد از درخواست خرید پیراهن بی سابقه است.

طبق گزارش ها با انتقال مسی به اینتر میامی درخواست خرید پیراهن این تیم ۲۵ برابر نسبت به قبل حضور مسی افزایش یافته است. همچنین پروسه تولید پیراهن نزدیک به ۶ ماه طول می کشد.

اما شرکت آدیداس قول داده تا ۳ ماه آینده به خریداران پیراهنشان را تحویل خواهند گرفت. پیش فروش پیراهن مسی با قول تحویل ۳ ماهه آغاز شده است و تعداد بسیار زیادی خواهان خرید این پیراهن شده اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 20 =

دکمه بازگشت به بالا