اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

پیام وزارت ورزش و جوانان در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین

وزارت ورزش و جوانان در پیامی همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام و از جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به عنوان لکه‌ی ننگی بر پیشانی آنها به عنوان یک رژیم کودک‌کش، باقی مانده و از آنها یک چهره‌ی منفور در جهان ساخته و اکنون نیز ظلم و جورشان به مردم مظلوم غزه، بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشته است.

جامعه‌ی ورزش و جوانان هم در حیات چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی همواره در موضوع فلسطین حامی ارزش‌های اسلامی و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت‌های اصلی این جامعه بوده است.

اکنون و در این برهه حساس، خداوند قادر و متعال را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی اعطا فرموده شاکریم و غیرت مردان و زنانی را که طوفان الاقصی را برپا کردند و هیمنه‌ی دروغین این رژیم غاصب را فرو ریختند، ستایش می‌کنیم.

وزارت ورزش و جوانان با تبریک این فتح راه‌گشا و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ‌تر برای جنبش مردمی و اسلامی مقاومت و آزادی قدس عزیز، همچنان تاکید دارد که در راستای پیروی از اندیشه‌های مقام معظم رهبری حمایت قاطع خود را از مردمان مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و برای این ملت مظلوم در ادامه مجاهدت فی سبیل‌الله و در مقابله با غاصبان آرزوی فتحی ظفرمندانه دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا