اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری مراسم افتتاحیه رقابتهای شیرجه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

مراسم افتتاحیه رقابتهای شیرجه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم افتتاحیه رقابتهای شیرجه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر سرپرست هیات شنا استان تهران،  مدیران ستادی اداره کل و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

پیام نظر سرپرست هیات شنای استان تهران در مراسم افتتاحیه رقابتهای شیرجه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: تهران با همه توان تلاش دارد میزبان شایسته ای برای مسابقات شیرجه و متعاقب آن شنای المپیاد باشد و تاکید مدیرکل ورزش و جوانان استان، برگزاری مطلوب این رقابتها در تهران و حضور قدرتمندانه در مسابقات با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های استان تهران است.

همچنین ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم افتتاحیه مسابقات شیرجه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بیان داشت:

  باید از وزارت ورزش و جوانان تشکر کرد که با همه محدودیت‌ها و زمان‌بندی هایی که برای بازی‌های آسیایی هانگژو وجود دارد، تصمیم گرفت تا مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را برگزار کند.

وی افزود: درواقع نقطه قوت چهارمین دوره المپیاد برگزاری آن است و در زمان بسیار کمی به تیم‌ها فراخوان داده شد. امیدواریم که در دوره‌های بعد شاهد حضور پرشورتر تیم‌های استانی در این رقابت‌ها باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 7 =

دکمه بازگشت به بالا