اخبار ورزشیسایر اخبار

پیام نوروزی احمدرضا دلیران فیروز عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران

احمدرضا دلیران فیروز عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در پیام دلیران فیروز آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳، سال جهش تولید با مشارکت مردم را به جامعه شریف و عزیز گلف، مینی گلف، وودبال و کروکت کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم سال جدید، با مشارکت اهالی پرتلاش مینی گلف کشور، سال جهش مینی گلف جمهوری اسلامی ایران هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ توسعه زیرساخت ها باشد.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مینی گلف با حضور تمامی استان ها و ساخت سایت های مینی گلف با استاندارد و نقشه های مورد تایید فدراسیون جهانی مینی گلف در تعدادی از شهرهای کشور که زمینه اجرای آن از سال گذشته فراهم شده و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مینی گلف اعم از مربیگری، داوری، بازآموزی و … تحت نظر فدراسیون گلف از اهداف اصلی انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران در سال جدید خواهند بود که انشاالله با لطف پروردگار، دعای خیر شهدای گرانقدر و بالاخص شهدای مظلوم مدافع امنیت، حمایت هیات های استانی و مشارکت خانواده دوست داشتنی مینی گلف ایران بطور کامل محقق خواهد شد.

در پایان در این نوروز که با بهار قرآن توام گردیده، بار دیگر یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع امنیت بالاخص شهید آرمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان را گرامی میدارم و از آنها در این سال جدید مدد می جویم.

با تقدیم احترام
احمدرضا دلیران فیروز
عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف و رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

دکمه بازگشت به بالا