اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوچتینو: امیدوارم یکبار دیگر به تاتنهام بازگردم

مربی سابق تاتنهام آرزو می کند یکبار دیگر به تیم قدیمی شهر لندن بازگردد و افتخار کسب کند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مائوریسیو پوچتینو از سال ۲۰۱۴ تا نوامبر سال گذشته، زمام امور تیم قدیمی لیگ برتری را برعهده داشت و سپس جای خود را به «ژوزه مورینیو» پرتغالی داد.

وی در ماه های اخیر استراحت و ریکاوری کرده ؛  هرچند گزینه چندین تیم نیز بوده است. در مورد او رسانه ها روز گذشته گزارش کردند باشگاه نیوکاسل پیشنهاد همکاری با حقوق بالا به وی پیشنهاد داده است.

اما ظاهرا مربی آرژانتینی در رویای بازگشت به تیم سابقش است. وی  در مصاحبه با سایت گل گفت: سفری اعجاب انگیز بود که متاسفانه پایانی داشت که مورد انتظار هیچکسی نبود.

وی افزود: ‌اطمینان دارم راه‌‌های من و تاتنهام یکبار دیگر به هم می رسند. از همان روزی که تیم را ترک کردم، امیدوار بودم که روزی دومرتبه بازگردم و کاری را که در هاتسپر آغاز کردم، به پایان رسانم.

پوچتینو ادامه داد:‌ در زمانی که من مربی بودم، همیشه تیم به کسب قهرمانی لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا نزدیک بود. اما به هدفش نرسید. اکنون دنبال یک پروژه جدید می گردم اما در وجودم این رویا هست که یکبار دیگر به تاتنهام بازگردم. این باشگاه و هوادارانش، واقعا با بقیه متفاوت است.خیلی دلم می خواهد تا ۵ یا ۱۰ سال آینده بازگردم و برایش افتخار کسب کنم.

وی در مدت ۵ سال حضورش حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا