اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوتی: آنری ناکام شد چون بازیکن است تا مربی!

ستاره درخشان تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ علت ناکامی «تیری آنری» را در مربیگری تیم موناکو بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، «امانوئل پوتی» در رقابت‌های ۲۱ سال قبل جام جهانی فرانسه، یکی از ارکان اصلی در راه کسب قهرمانی بود.

وی در کنار بزرگانی مثل دشان،‌زیدان،‌ آنری و … نخستین جام قهرمانی را برای «خروس‌های آبی»‌را گرفت.با توجه به شناخت زیادی که از هم‌تیمی‌های سابقش دارد، در مورد آنها می‌تواند اظهارنظر کند.

از جمله در مورد آنری و این که چرا در چند هفته حضورش در فصل قبل به عنوان سرمربی موناکو موفق نبود،‌صحبت کرد.

پوتی به میرر گفت: تیری فوتبالیستی عالی بود.همه می‌دانند او چه قابلیت بالایی در زمین داشت.بعد خواست مربی شود و به عنوان سرمربی در موناکو کارش را شروع کرد. فکر می‌کنم ناکامی او،‌دلیل داشت.

وی افزود: فکر می‌کنم او هنوز هم افکار یک بازیکن را در سردارد تا این که مربی باشد.وقتی شما مربی می‌شوید،‌باید روحیه‌ات را عوض کنی.شما تا مادامیکه این کار را نکنی، نمی‌توانی بازیکن تیمت را نجات دهی.

پوتی تصریح کرد:همچنین این که به چه نحو با بازیکنان صحبت می‌کنید و تمرینات را مدیریت می‌کنید، نیز حائزاهمیت است.به خصوص که شما در اولین حضورت به عنوان سرمربی باشی، بازیکنان بیشتر به شما توجه می‌کنند.تیری آنری فوتبالیستی بزرگ بود.امیدوارم بتوانم در آینده بتواند در مربیگری هم سربلند باشد.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا