اخبار ورزشیفوتبال جهان

پشیمانی دلیخت از رد کردن پیشنهاد بارسلونا

مدافع هلندی یوونتوس اعتراف کرده که از رد پیشنهاد بارسلونا در سال ۲۰۱۹ پیشمان است.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا خبر داد ماتیاس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس از آمدنش به یوونتوس پشیمان است و اعتراف کرده که نباید پیشنهاد بارسلونا را در سال ۲۰۱۹ رد می کرد.

ستاره هلندی بعد از درخشش به همراه آژاکس دو پیشنهاد جدی در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد. پیشنهاد اول از سوی باشگاه بارسلونا بود و پیشنهاد دوم از سوی باشگاه یوونتوس بود.

دلیخت بعد از بررسی های لازم در نهایت یوونتوس را انتخاب کرد. ستاره هلندی در اولین فصل حضورش در بیانکونری نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و اشتباهات زیادی مرتکب شد.

مدافع ملی پوش هلندی علاوه بر افت و مصدومیت هایی را نیز داشت و در نهایت نتوانست جایگاه خود را در یوونتوس پیدا کند. به همین خاطر دلیخت این روزها به دنبال ترک یووه در تابستان و رفتن به بارسلونا است.

طبق گزارش های رسیده دلیخت خواهان جدایی است ولی مسئولان باشگاه یوونتوس قصدی برای فروش این مدافع خود ندارد. دلیخت در مدت دو سال گذشته ۲۹ بازی انجام داده و ۴ گل به ثمر رسانده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =

دکمه بازگشت به بالا