اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

وزیر ورزش و جوانان: فیفا کمک کند تا مطالبات فوتبال ایران پرداخت شود

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: فیفا کمک کند تا مطالبات فوتبال ایران که به خاطر تحریم مسدود است، پرداخت شود و ما به حق مان برسیم.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی جوجیتسو که قرار است بزودی عازم بازی های آسیایی شود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روزی که مشغول به کار شدیم یکی از برنامه‌های ما حضور در اردوهای تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی در رشته های مختلف بود. تقریبا آخرین بازدید های ماست که صورت می‌گیرد که برای خداقوت به ملی پوشان و کادرفنی است که برای حضور در این رقابت ها آماده می شوند. تیم دو نفره به آسیا اعزام می شوند که امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند و با دست پر هم برگردند. 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص دیدار با مهدی تاج و امیر قلعه نویی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: فوتبال هم یکی دیگر از رشته های ورزشی است که به موازات سایر رشته ها با مسئولان این رشته هم نشست هایی برگزار می‌کنیم. جهت آماده سازی تیم ملی، گزارشی از آخرین روند آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی ارایه شد. 

*وظیفه داریم برای موفقیت تیم ملی فوتبال کمک کنیم

هاشمی درمورد حمایت از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان سال های سال هاست که از قهرمانی در جام ملتهای آسیا دور بوده است و تمام همت و تلاش مجموعه فدراسیون این است که با انجام بازی های خوب و پشتیبانی که انجام می شود موفق باشند در این دوره. ما هم به سهم خودمان موظف به حمایت از تیم‌های ملی فوتبال کشورمان هستیم، همانطور که در سایر رشته های ورزشی کشور این کار را می‌کنیم. تیم ملی بزرگسال هم نماد مجموعه فوتبال کشور است که ما به سهم خودمان حمایت می‌کنیم و وظیفه داریم که کمک کنیم برای حضور موفق تیم ملی در جام ملت‌های آسیا.

*فیفا کمک کند تا مطالبات فوتبال ایران پرداخت شود

وی در مورد دیدار رئیس فیفا با رئیس جمهور در آمریکا و قول اینفانیتو برای آزاد شدن پول‌های بلوکه شدن فدراسیون اظهار داشت: به هر حال دولت و شخص رئیس جمهور به جز دیپلماسی سیاسی که در دستور کارش دارد، اعتقاد به دیپلماسی در حوزه‌های مختلف نیز دارند. موضوع دیپلماسی ورزش هم از موضوع‌های اساسی مد نظر دولت است که در مقر سازمان ملل این دیدار انجام شد و نشانگر این است که شخص رئیس جمهوری علاوه بر مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در موضوع هایی که پیگیری می‌کنند، از موضوع ورزش هم غافل نشده اند. با درخواست رئیس فیفا این نشست برگزار شد و امیدواریم فدراسیون بین المللی فوتبال نسبت به مطالباتی که مجموعه فوتبال ما بر اثر تحریم دارد، کمک کند و ما به حق مان برسیم.

*در یک ماه آینده زمین جهت احداث مجموعه ورزشی شناسایی می شود

هاشمی در مورد ماموریت رئیس جمهور به وزیر ورزش برای مشخص کردن یک زمین جهت احداث یک مجموعه ورزشی، گفت: یکی از موضوع هایی بود که در همه ادوار مختلف خواست جامعه ورزش است که یک مجموعه ورزشی چند منظوره از جمله فوتبال بسازیم که در حضور قهرمانان و ورزشکاران و پیشکسوتان،  شخص رئیس جمهور دستور این کار را دارند. ما در مرحله اول باید زمین را شناسایی کنیم که فکر می‌کنم  در یکماه پیش رو برای زمین تعیین تکلیف بکنیم و بلافاصله اقدام های بعدی را در فاز های دیگر انجام بدهیم. باید این دغدغه جامعه ورزش را با دستور رئیس جمهور برآورده کنیم و آنچه برای ما مهم است اجرای دستورات شخص رئیس جمهور است. ایشان استارت کار را زدند و وظیفه ماست که پیگیری کنیم تا دستورات ایشان هرچه سریع تر اجرایی شود. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا