اخبار ورزشیفوتبال ایران

عبدی: کار تیم نوجوانان با نداشتن امکانات و اردو سخت می شود/ سقف فوتبالی امثال خلیل زاده نباید قطر باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تیم فوق العاده ای داریم اما با نداشتن امکانات، اردوها و بازی های دوستانه کارمان سخت می شود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین عبدی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اردوی آخر ما حدود چهار هفته پیش بود. خود من هم کسالتی داشتم که احتمالا ناشی از کرونا بوده است. سه هفته در خانه قرنطینه بودم. البته ابتلای من به این ویروس خفیف بود و با مدتی استراحت خوب شدم.

وی افزود: برنامه های خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده ایم اما به دلیل اینکه پس از تعویق رقابت ها تاریخ مشخصی برای برگزاری مسابقات به ما اعلام نکرده اند، همچنان منتظر هستیم. قرار بود ۱۶  آبان اردو داشته باشیم که منتفی شد و اکنون به انتظار اتفاق های بعدی هستیم. هرچند تیم های رقیب در کشورهای دیگر تمرینات خود را انجام می دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اضافه کرد: امارات با ازبکستان و اندونزی بازی های دوستانه برگزار کرده و قطر، عربستان سعودی و بحرین هم دیدارهای تدارکاتی انجام داده است. تمام تیم ها مشغول آماده سازی هستند اما تیم ما به دلیل کرونا به انسجام لازم برای برگزاری اردوها و تورنمنت ها نرسیده است.

عبدی ادامه داد: مهم این است اردوهای خود را شروع کنیم تا از سایر حریفان عقب نمانیم. از آن مهم تر حضور در تورنمنت های خارجی است . اگر به این مسابقات نرویم، حریفان از ما جلوتر کار می کنند و باید خود را به رقبا برسانیم. هرچند تیم فوق العاده ای داریم اما با نداشتن امکانات، اردوها و بازی های دوستانه کارمان سخت می شود.

وی درباره عملکرد پرسپولیس مقابل سایپا گفت: سایپا در این دیدار فوتبال بسته ای بازی کرد و دل به ضد حملات داشت. یک بازیکن پرسپولیس هم اخراج شد. هرچند بیشتر زمان بازی در اختیار این تیم بود اما باید بتواند مقابل تیم هایی مثل سایپا بهتر عمل کند و پلن های متفاوتی داشته باشد زیرا با یک سبک بازی کردن امکان دارد به پرسپولیس ضربه بزند. هرچند موقعیت های زیادی هم از دست داد.

مربی اسبق پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه توضیح داد: افتخار آشنایی با مدیرعامل جدید را ندارم اما ابراهیم شکوری که شاگرد خودم بوده و پسر تحصیلکرده ای است می شناسم. انرژی جوانی می تواند به ورزش کمک کند اما باید صداقت و تحصیلات آکادمیک هم وجود داشته باشدکه شکوری از هر دو عامل برخوردار است. برای وی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در کنار مدیرعامل باشگاه در این عرصه سخت موفق عمل کند.

عبدی درباره نحوه جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس گفت: سقف فوتبالی بازیکنان ایرانی نباید فوتبال قطر باشد بلکه این کشور سقف آرزوهای مالی است. بازیکن باید به چیزی دوردست تر از حضور در قطر فکر کند اما در هر صورت در شرایطی که برخی بازیکنان به انتهای فوتبال شان می رسند یا می خواهند از آنجا به کشور دیگری بروند، حضور در قطر منطقی به نظر می رسد.

وی ادامه داد: با این وجود باید نوع رفتن بازیکنان به فوتبال قطر منطقی باشد و بتوانند به تیمی که آنها را مطرح کرده است، کمک و دین خود را نه تنها از لحاظ شعاری بلکه در عمل هم ادا کنند. همه می دانیم باشگاه های ایرانی در مضیقه مالی به سر می برند و امیدوارم بچه ها در جدایی شان این موضوع را هم در نظر بگیرند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره شانس موفقیت این تیم در رقابت های آتی عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. روی یک سبک متمرکز شدن خیلی خوب است اما تیم باید پلن های دیگری هم داشته باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا