اخبار ورزشیورزش تهران

ورزشکاران زورخانه ای استان تهران در رشته کباده به رقابت پرداختند

مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران با رقابت ورزشکاران در رشته کباده رسماً افتتاح شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، سومین دوره مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با برگزاری مسابقه کباده در روز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸ به میزبانی هیأت پهلوانی و زورخانه ای شمیرانات در (زورخانه آیت الله طالقانی چیذر) آغازشد.

در این رویداد ملی مذهبی که در هفته اول برگزاری با استقبال فراوان ورزشکاران تهرانی رو به رو شده بود بیش از ۶۰ ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کردند.

شایان ذکر است مسابقه رشته کباده از ساعت ۱۰ صبح با حضور عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت استان تهران) ، مسعود هدیه لو (مسئول کمیته مسابقات هیأت استان تهران) ، علی قاسمی (رئیس هیأت شمیرانات) ، رضا عرب (رئیس هیأت ورامین) ، حامد توسلی (رئیس هیأت ملارد) ، غلامحسن جودکی (رئیس هیأت قرچک) ، امیر بیات (نائب رئیس هیأت شمیرانات) ، چیذری (دبیر هیأت شمیرانات) و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان ورزش آئینی و ولایی آغاز و این رویداد فرهنگی ورزشی را به تماشا نشستند.

در این دوره از مسابقات پس از رقابتی سخت و نفس گیر میان ورزشکاران شرکت کننده نتایج ذیل به دست آمد:

رده سنی نونهالان:

مقام اول :سید معراج موسوی (جنوب شرق)

مقام دوم: امیررضا پیشوا (شمیرانات)

مقام سوم: امیرعلی یزدانیان (شمیرانات)

رده سنی نوجوانان:

مقام اول : پوریا خطیبی (ملارد)

مقام دوم: مرتضی صادقی (شهریار)

مقام سوم: علی اصغر زارع (اسلامشهر)

رده سنی جوانان:

مقام اول: فیضل شاهسون (ورامین)

رده سنی بزرگسالان:

مقام اول: هادی اشرفیان (جنوب شرق)

مقام دوم: مرتضی آقا حسین شیرازی (جنوب شرق)

همچنین در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر مدال ، حکم قهرمانی و جوایز نقدی با حضور مسئولین و پیشکسوتان ورزش ملی مذهبی کشورمان اهدا گردید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا