اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

واکنش مثبت فن خال به هدایت تیم ملی آلمان

سرمربی سابق تیم ملی هلند نسبت به هدایت فوتبال ملی آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته تیم ملی فوتبال آلمان در خاک خود مقابل ژاپن با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا یکی از سنگین‌ترین باخت‌های اخیر خود را تجربه کند.

پس از این باخت، هانسی فلیک در یک قدمی اخراج از آلمان قرار گرفته و بسیاری از یولیان ناگلزمن به عنوان جانشین او صحبت می کنند.

البته بیلد آلمان از لوئیس فن خال به عنوان یکی از جانشینان جدی فلیک پرده برداشت و با این سرمربی کهنه‌کار هلندی نیز مصاحبه‌ای انجام داد.

فن خال در واکنش به هدایت تیم ملی فوتبال آلمان اظهار داشت: در حالت کلی من نمی‌خواهم دیگر هدایت یک باشگاه فوتبال را برعهده گیرم ولی کشوری قابل پیشرفت که چشم انداز مشخصی نیز دارد، می‌تواند مرا برای بازگشت به فوتبال قانع کند.

فن خال در دهه گذشته ۲ بار هدایت تیم ملی هلند را برعهده گرفت و هر ۲ بار نیز نمایشی خوب داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۴ در زمانی که کمتر کسی به این تیم ایمان داشت، هلند را به مقام سومی دنیا رساند.

در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز هلند را توانست به مراحل حذفی برساند و مقابل آرژانتین نمایشی مثبت به ثبت رساند.

فن خال ۷۲ ساله، ۳۲ سال است در سطح فوتبال اروپا مربیگری می‌کند و توانسته در تیم‌های آژاکس، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد به جام دست پیدا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا