اخبار ورزشیتوپ و تور

نامه فدراسیون والیبال به باشگاه‌ها در خصوص برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۱

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نامه‌ای به باشگاه‌ها، روز چهارشنبه ۳۱ فروردین را آخرین فرصت برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌های برتر والیبال ایران پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۱ فروردین ماه را آخرین فرصت برای اعلام آمادگی‌ تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ به صورت مکتوب اعلام کرد.

در ادامه این نامه تاکید شده است که باشگاه‌ها در صورتی که بخواهند از حضور در این رقابت‌ها انصراف دهند و یا امتیاز خود را به باشگاه‌ دیگری واگذار کنند، باید این موضوع را نامه‌ای با سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه به سازمان لیگ اطلاع دهند.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار دل‌ها در سال ۱۴۰۰ (دوم آبان‌ تا ۲۳ اسفند) با برگزاری ۱۹۶ مسابقه پیگیری شد.

این رقابت‌ها با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید و پیکان تهران نایب قهرمان شد. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا