اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

واکنش مانچینی به انتقال ستاره‌ میلان از فوتبال ایتالیا

سرمربی تیم ملی ایتالیا از انتقال ستاره میلان به نیوکاسل ابراز تأسف کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در حالی که خبرها از انتقال قریب‌الوقوع «ساندرو تونالی» ستاره خط میانی میلان به تیم نیوکاسل انگلیس حکایت دارد، طرفداران روسونری از این اتفاق سرخورده شده‌اند.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند تونالی آزمایش‌های مقدماتی پزشکی باشگاه نیوکاسل را در رومانی پشت‌سر گذشته و در روزهای آینده از او به عنوان خرید جدید تیم تحت مالکیت عربستان سعودی رونمایی می‌شود.

تونالی ۲۳ ساله پس از درخشش در تیم برشا، در سال ۲۰۲۱ راهی سن‌سیرو شد. به دلیل سبک بازی این هافبک طراح، به او لقب «پیرلو جدید» داده شده است.

«روبرتو مانچینی» سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز به این انتقال ۸۰ میلیون یورویی واکنش منفی نشان داد و گفت: «درباره تونالی ۲ مسئله مطرح است. اگر بازیکن جوانی مثل تونالی، ایتالیا را ترک می‌کند، حتما مشکلی وجود دارد. از سوی دیگر، فوتبال انگلیس از لحاظ فنی به خوبی با شیوه بازی او سازگار است».

این دومین شوک به هواداران میلان در مدت اخیر است. در اوایل ماه جاری میلادی (ژوئن) «پائولو مالدینی» مدیرفنی روسونری به دلیل اختلاف با «جری کاردیناله» رئیس این باشگاه، از سمت خود اخراج شد.

روزنامه دیلی میلی جدایی مالدینی از باشگاه میلان را یک ضربه اساسی به هواداران این تیم توصیف کرده چراکه مدافع اسطوره‌ای پیشین روسونری، جایگاهی اسطوره‌ای در این باشگاه دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا