اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

واکنش درستکار به صحنه جنجالی نبرد یزدانی و تیلور

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نسبت به صحنه جنجالی دیدار یزدانی و تیلور واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی مقابل دیوید تیلور ضربه فنی شد و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

لحظه مهم این مسابقه جایی بود که بعد از اجرای فن حسن یزدانی، بازی با نتیجه ۵ بر یک به نفع کشتی‌گیر ایرانی شده بود ولی داور بعد از اعتراض مربیان آمریکا، امتیاز را برگرداند و نتیجه بازی ۵ بر ۳ به سود تیلور تغییر کرد. 

پژمان درستکار پس از این مسابقه گفت: حسن یزدانی مجری فن بود. اگر امتیاز را می‌دادند باید نتیجه ۶ بر یک می‌شد. اصلا کل کشتی را به هم ریختند. داوری به نظرم اشتباه کرد.

وی ادامه داد: مجری فن ۱۰۰ درصد حسن یزدانی بود. تیلور از بالا به زمین خورد. کارشناسان داوری می‌توانند بهتر نظر بدهند ولی وقتی حسن یزدانی دو خم را گرفت، حرکت نکرد و او مجری فن بود و تیلور از بالا به زمین فرود آمد. به نظرم حرکت او ۴ امتیاز داشت و نتیجه ۵ بر یک که اول داده بودند، درست بود و سپس بازی ۶ بر یک می‌شد.

درستکار گفت: متاسفانه باید بگویم که نفوذ آمریکایی‌ها در داوری زیاد است و من احساس می‌کنم اینجا حق‌کشی شد.

وی ادامه داد: چون آنها درخواست چلنج داده بودند، من دیگر نمی‌توانستم چلنج بدهم. من برای این داوری متاسفم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا