اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری ادامه ی مسابقات اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش در نوبت عصر روز نخست

مسابقات اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش در نوبت عصر و در  روز نخست ادامه پیدا کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه ی مسابقات اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش به میزبانی هیئت اسکواش استان تهران که  از صبح روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه و با حضور ۲۴ نفر شرکت کننده آغاز گردید، طبق برنامه اعلام شده از سوی انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان (PSA) پیگیری شد و در پایان روز نخست، سجاد زارعیان جهرمی(تهران)، نوید ملک ثابت(تهران)، امین عطایی خواه(تهران)، محمدرضا کاشانی(تهران)، سپهر اعتماد پور،(مرکزی) سهند قاصد آبادی(تهران)، سید جاوید سیدان(یزد)، و پویا شفیعی فرد(آذربایجان شرقی ) به جمع ۸ نفر برتر این رقابت ها راه یافتند.
این رقابت ها از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۸ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر پیگری خواهد شد تا از بین بازیکنان راه یافته به این مرحله نفرات برتر به مرحله پایانی رقابت ها مشخص شوند.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات با میزبانی شایسته هیئت اسکواش استان تهران در مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا تا روز شنبه ۹ اسفند ادامه خواهد یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا