اخبار ورزشیفوتبال جهان

والورده: هیچ توجیهی از این باخت ندارم

سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین از لیورپول گفت: این لحظه ای است که شما را مجبور به سکوت می کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد میهمان لیورپول بود. لک لک ها در این بازی کامبکی فوق العاده داشتند و بازی ۳ بر صفر باخت را با نتیجه ۴ بر صفر جبران کردند تا یک صعودی تاریخی رقم بزنند.

والورده، سرمربی بارسلونا پس از این باخت گفت: این لحظه ای است که شما را مجبور به سکوت می کند. گل دوم لیورپول به ما واقعا شوک کننده بود. هیچ توجیهی برای باخت ۴ بر صفر نداریم. اصلا به آینده ام با بارسلونا فکر نمی کنم و تمام مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم.

وی افزود: ما در این بازی برنامه داشتیم تا یک گل را به لیورپول بزنیم تا صعود را قطعی کنیم اما متاسفانه ۲ گل خوردیم. آنها در این بازی فشار زیادی را به ما وارد کردند و ما باید برای این بازی بزرگ آنها را تشویق کنیم. این طبیعت فوتبال است و شما همیشه برنده نمی شوید.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 17 =

دکمه بازگشت به بالا