اخبار ورزشیورزش تهران

هیأت استان تهران بنای همدلی دارد

جلسه مشاور اجرایی و عضو هیئت رئیسه هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران با اعضای این هیأت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در جلسه ای که با حضور علی اسدی دولابی (مشاور اجرایی و دبیر هیئت رئیسه هیأت استان تهران) در دفتر این هیأت تشکیل شد : عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت) ، عباس قنبری (مدیر زورخانه شهید عراقی) و شیرازی (مدیر روابط عمومی) ، نسبت به ارائه گزارشات کاری خود و بیان آخرین اقدامات در حوزه کاری مطالبی را بیان داشتند.

در این جلسه اسدی دولابی ضمن استماع گزارش همکاران و تشکر از آنها به بیان مطالبی پرداخت و اظهار نمودند: حضور آقای صباغی به عنوان رئیس هیأت استان تهران یک نعمتی است که می بایست توسط  فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قدردان زحمات ایشان باشند.

وی افزود: عشق و علاقه ای که در آقای صباغی در خدمت به ورزش زورخانه ای استان تهران دارند باعث خدمات زیادی از جانب وی  شده است که بدون چشم داشتی  انجام می دهند.

اسدی دولابی گفت: بنده نیز احساس تکلیف کردم در کنار آقای صباغی به کمک ایشان بیایم و هرکاری از دستم بر آید در خدمت هستم و  همچنین  نقطه  نظرات  خود را به عنوان مشاور به ایشان منتقل خواهم کرد.

مشاور اجرایی هیأت استان تهران اظهار داشت: با شناختی که از ورزش زورخانه ای استان تهران و ورزشکاران و پیشکسوتان بزرگوار تهران دارم اعلام می نمایم قصد ایجاد الفت و همدلی بین زورخانه ها و پیشکسوتان و ورزشکاران را داریم و از همه نحله ها و جریانها و افراد و شخصیت هایی که برای این ورزش در سطح استان طرح و نظر دارند دعوت می کنیم ضمن حضور در هیأت استان تهران نقطه نظرات و مطالب خود را منتقل نموده تا از آن بهره مند شویم.

علی اسدی دولابی در پایان  سخنان خود بیان داشت: متقابلاً همچون گذشته هیأت استان تهران در حد توان خود در مقابل انحراف هایی که ریشه در گذشته این ورزش دارد بطور قوی می ایستد و معتقد است بهترین روش پیشرفت این ورزش اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای است که فرمودند: این ورزش یک فرهنگ است و باید در بین جوانان ترویج شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا