اخبار ورزشیفوتبال ایران

هفته ۲۲ لیگ دسته اول| برد قشقایی و چوکا مقابل حریفان

دو مسابقه پایانی هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال امشب برگزار شد که قشقایی شیراز و چوکای تالش مقابل شاهین شهرداری بوشهر و رایکا بابل به پیروزی رسیدند.

به گزارش پیشرو ورزش، در یک مسابقه در شیراز تیم قشقایی شیراز مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی شیراز به به پایان رسید.

قشقایی در دقیقه ۱+۹۰ گل سه امتیازی خود را زد و با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۳۱ امتیاز هشتم است.

در دیگر مسابقه هم تیم چوکای تالش میزبان تیم رایکای بابل بود که تیم چوکا ۲ بر صفر برنده شد. نادر دست نشان سرمربی رایکا بابل مدتی پیش به دلیل ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در جریان این مسابقه برق ورزشگاه سردار جنگل رشت رفت و مسابقه با وقفه ای طولانی از سرگرفته شد. با این برد چوکا ۲۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم است و رایکا بابل ۲۶ امتیازی چهاردهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا