اسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران: برتری استقلال خوزستان مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

استقلال خوزستان در شروع نیم فصل دوم به دنبال جبران نتایج ضعیف فصل گذشته بود تا از ته جدول کنده شود. در سوی دیگر آلومینیوم هم با توجه به پیروزی هفته گذشته برابر پرسپولیس به دنبال ادامه این روند بود.

قضاوت این دیدار را ایمان کهیش با کمک‌های یعقوب سخندان و عباس پور برعهده داشتند.

اولین خطر جدی را تیم مهمان در دقیقه ۱۸ ایجاد کرد و ضربه یونس اکبرپور از بالای دروازه استقلال خوزستان با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در در دقیقه ۲۲ نفوذ بازیکنان استقلال خوزستان و داور سرنگون شدن جواد آقایی‌پور را تشخیص داد اما در ادامه با نظر کمک‌داور، نظرش را تغییر داد تا جو ورزشگاه با اعتراض تماشاگران اهوازی متشنج شود.

در دقیقه ۳۴ این آلومینیوم بود که روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان استقلال خوزستان به گل رسید و مهدی لیموچی با فرصت‌طلبی دروازه را باز کرد تا آلومینیوم یک بر صفر جلو بیفتد.

نیمه اول با همین تک گل به سود آلومینیوم به پایان رسید تا ‌اهوازی‌ها در نیمه دوم به دنبال جبران باشند.

بازی در نیمه دوم با حملات استقلال خوزستان آغاز شد. با این حال آلومینیوم روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد.

با وجود حملات استقلال، در دقیقه ۶۵ آلومینیوم توسط لیموچی به گل دوم رسید تا نتیجه دیدار ۲ بر صفر شود.

۳ دقیقه بعد جواد آقایی‌پور یکی از گل‌های خورده استقلال خوزستان را جبران کرد تا نتیجه ۲ بر یک شود و اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه ۷۲ استقلال خوزستان توسط ساویو روبرتو به گل دوم هم رسید تا نتیجه بازی مساوی شود.

حملات استقلال خوزستان باز هم ادامه پیدا کرد و آسو رستم دومین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی گل سوم استقلال خوزستان را هم به ثمر رساند تا شاگردان سیروس پورموسوی در خانه کامبک بزنند.

در نهایت استقلال خوزستان با نتیجه ۳ بر ۲، آلومینیوم اراک را شکست داد تا با کسب دومین برد، ۱۲ امتیازی شود و به رده چهاردهم صعود کند. آلومینیوم هم با این شکست ۲۵ امتیازی و در رده هشتم باقی ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا