اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران: شکست ذوب آهن برابر شمس آذر، برتری ملوان مقابل نساجی در دربی شمال

دو بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر با شکست ذوب آهن مقابل شمس آذر و برتری ملوان در خانه نساجی به اتمام رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز با انجام ۳ بازی آغاز شد که جدا از تساوی ۲_۲ استقلال مقابل مس رفسنجان، ۲ بازی دیگر با برتری میهمان‌ها تمام شد.
ذوب آهن صفر- شمس آذر ۲
در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ذوب آهن با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شمس آذر شد تا روند نبردنش در نیم فصل دوم ادامه داشته باشد. این چهارمین شکست متوالی شاگردان محمد ربیعی در بازی‌های خارج از خانه بود که سبب شد آنها با ۲۷ امتیاز به رتبه نهم سقوط کنند.
در سوی مقابل شمس آذر پس از ۲ شکست متوالی توانست به پیروزی برسد و با ۲۸ امتیاز به رده هشتم برسد.
داور: سعاد وفا پیشه
کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن حکیم
کارت زرد: مهرداد رضایی از ذوب آهن/ امیر شبانی از شمس آذر
کارت قرمز:
گل: حسین گودرزی(۴۴) و مجتبی فخریان(۸۵)
نساجی صفر- ملوان یک
در ورزشگاه پر از تماشاگر وطنی نساجی دربی شمال را با نتیجه یک بر صفر به ملوان واگذار کرد تا همچنان در منطقه قرمز و سقوط جدول باقی بماند.
قائمشهری‌ها در پنجمین بازی خود تحت هدایت ساکت الهامی، سومین باخت را نیز متحمل شدند تا با ۱۵ امتیاز در رده پانزهم بمانند.
تیم مهدی تارتار نیز دومین برد متوالی‌اش را کسب کرد تا پیش از دیدار فردا گل گهر مقابل پرسپولیس، با ۳۸ امتیاز رده پنجمی خود را حفظ کند.
اور: وحید زمانی
کمک‌ها: محمد عطایی و علی اکبر نوری
کارت زرد: محمود قائد رحمتی، امیر محمد هوشمند، امیر مهدی جان‌ملکی و سعید آقایی از نساجی/ ابوذر صفرزاده، مهران احمدی و محمد طیبی از ملوان
کارت قرمز: –
گل: محمدرضا سلیمانی(۷۷) برای ملوان
* بازیکنان ملوان به مناسبت فرا رسیدن بیست و ششمین سالگرد درگذشت مرحوم سیروس قایقران با پیراهن‌های منقش به چهره وی در مراسم قبل بازی شرکت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا