اخبار ورزشیفوتبال ایران

صادقیان: سربازی ۳ بازیکن ذوب‌آهن ۱۹ شهریور تمام می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: آقای آذری در این مدت به ما محبت زیادی داشته اما خودش بگوید جای ما بود چه می کرد؟ سربازی سه بازیکن ذوب‌آهن ۱۹ شهریور تمام می شود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، غلامرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تراکتور اظهار داشت: خوشبختانه روز گذشته مراسم معارفه خوبی ، کردیم. تمرینات در حال برگزاری است و از ۱۶ تیر در ترکیه اردو برگزار می کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن و اینکه گفته می شود این باشگاه معادلات نقل و انتقالات را بهم ریخته و پیشنهادهای بالای ۵ میلیاردی به بازیکنان داده است، گفت: حرف و حدیث همیشه وجود دارد. ما تا قبل از اعزام تیم به ترکیه به احتمال زیاد لیست را تکمیل می کنیم. ما خوشحال هستیم که باشگاه های دیگر مارا در نقل و انتقالات یک سروگردن بالاتر از خود می بینند اما ما پیشنهاد ۵ یا ۶ میلیاردی به هیچ بازیکنی نداده ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین در خصوص اعتراض های این روزهای سعید آذری به اینکه چرا سه بازیکن سرباز این تیم به اصفهان بازگردانده نمی شوند و صحبت های امروز محمودزاده از سازمان لیگ اظهار داشت: آقای آذری در این چند روز به ما محبت زیاد کرده است اما ما دنبال توافق هستیم. اگر خود آقای آذری جای ما بود چه می کرد؟ این بازیکنان دری تاریخ ۱۹ شهریور خدمتشان تمام می شود. این روزها آقای آذری گفته اند که چرا آموزشی این بازیکنان در آخر سربازی در حال انجام است اما سوالم از آقای آذری این است اگر آموزشی این بازیکنان اول خدمتشان بود در تاریخ اتمام سربازی آنها چه فرقی می کرد؟ سازمان لیگ هم توضیحات خود را داده است. این بازیکنان بلاتکلیف نیستند و اتفاقا طبق تاریخ اتمام سربازی شان تکلیف مشخص است.

صادقیان همچنین در پاسخ به این سوال که روز گذشته جلسه هم اندیشی مربیان با برنامه فصل جدید از سوی سازمان لیگ بود و چرا این باشگاه طوری برنامه ریزی نکرد تا دنیزلی در این مراسم باشد گفت: ما از هفته گذشته از سوی فرمانداری تبریز مجوز برگزاری مراسم معارفه آقای دنیزلی را گرفته بودیم و نمی توانستیم زمان معارفه او برای هواداران را عوض کنیم. در نتیجه اهم و فی الاهم کردیم. وقتی ما خودمان در باشگاه کار ضروری داشتیم نمی توانستیم آن را لغو کنیم.

وی در خصوص اینکه همین غیبت ها ممکن است برای آینده یک مربی را دچار دردسر کند و حتی باعث اعتراض شود گفت: فکر می کنید این جلسه هم اندیشی برنامه مهمی بود؟ یک برنامه ای ارائه شده که قطعا این برنامه به ما هم داده می شود و ما هم سر زمان و طبق قوانین نظرات خود را اعلام می کنیم. ما فرصت این کار را خواهیم داشت.

صادقیان همچنین در مورد مسیر رفت و آمد هواداران به ورزشگاه یادگار امام که همیشه مورد انتقاد بوده اظهار داشت: این موضوع در حال پیگیری است. استادیوم یادگار امام مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد. در مورد مشکل مسیر رفت و آمد هواداران هم باید بگویم مشکل هواداران یعنی مشکل ما. اتفاقا روز گذشته در مراسم معارفه در همین خصوص با فرماندار صحبت کردیم و خواهش کردیم که کمکی کنند تا این مسیر درست شود. خودتان بهتر می دانید که بودجه های عمرانی پایین است و وزارتخانه ها باید بودجه این کارها را داشته باشند. به نظر من هواداران ما هیچ مشکل حاشیه ای ندارند و این ما مسئولان هستیم که حاشیه سازی می  کنیم. هوادار نهایت می خواهد یکی دو ساعت وقت بگذارد و احساسات خود را نسبت به تیمش ابراز کند. ما باید برای آنها ارزش قائل شویم. امکانات کم است به جای خود اما اگر چیزی ناحق نشود کسی ناراضی نمی شود. این قضیه مثل پرواز می ماند. درست است امکانات پروازی ما کم است اما اگر تایم پرواز ها به موقع باشد کسی هم ناراضی نمی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه در خصوص اینکه چه زمانی مدیررسانه ای تیم را معرفی می کنند گفت: تا زمانی که زیرساخت های باشگاه در امر رسانهای اصلاح نشود سی را معرفی نمی کنیم. ما می خواهیم از کسی اتسافده کنیم که حاشیه سازی نشود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا