اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی از برقراری و افزایش مستمری مدال‌آورانی که در لیست انتظار خبر داد

وزیر ورزش و جوانان از برقراری و افزایش مستمری لیست انتظار ورزشکاران خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی اظهار کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و دستور رییس‌جمهور برای رسیدگی و حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران و قهرمانان عزیز و تامین اعتبار توسط دولت مردمی، از فروردین ۱۴۰۳ برقراری و افزایش مستمری مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل، مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ و ۲۰۲۲ صربستان، نفرات واجد شرایطی که مدال خود را در سنوات گذشته و در مسابقات مختلف اخذ کرده‌اند و تاکنون در لیست انتظار برقراری مستمری قرار داشته‌اند،انجام می‌پذیرد.
وی ادامه داد: برقراری و افزایش مستمری مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو نیز پس از بررسی‌ های لازم و محاسبه مبلغ، با قید فوریت پرداخت خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: از تعداد کل مدال‌آوران و سرمربیان ذکر شده تعداد ۷۶ نفر از این ورزشکاران تاکنون به عضویت صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در نیامده‌اند که اقدامات لازم در حال انجام است تا برقراری مستمری این ورزشکاران نیز انجام پذیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا