اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شکوری: بازیکنان تیم پیکان رفتار حرفه‌ای از خود نشان دادند

قائم مقام باشگاه پیکان گفت: با بودجه ۵۰ میلیاردی کار می‌کنیم و بازیکنان‌ما‌ن جوان هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم شکوری در حاشیه قرعه کشتی لیگ برتر فوتبال کشور در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: بازیکنان تیم پیکان رفتار حرفه‌ای از خود نشان دادند، آنها قراردادی با باشگاه داشتند که بند فسخ داشتند و با استفاده از این بند از تیم جدا شدند و هیچ گله‌ای در این خصوص نداریم و آرزوی موفقیت برای بازیکنان پیکان در آلومینیوم دارم. رفتن بازیکنان از پیکان یک شرایط و رفتار حرفه‌ای را داشتند و اگر ۶ بازیکن ما به آلومینیوم رفتند ناراحت نیستیم چرا که فضای حرف‌ای را می‌دانیم. با بودجه ۵۰ میلیاردی کار می‌کنیم و بازیکنان ما همه جوان هستند، شک نکنید در این فصل چند بازیکن استثنایی را خواهید دید.

وی افزود: در حال حاضر ۳ بازیکن نوجوانان، ۶ بازیکن جوانان و ۳ بازیکن تیم ملی امید همراه تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند که در بازی دوستانه اخیری که با سایپا داشتیم ۵ بازیکن فیکس بازی کردند ولی در مقابل از همه مسؤولان و نهادهای نظارتی درخواست دارم و همانطور که روی سقف قراردادها نظارت می‌کنند به تیم هایی هم که کم هزینه هستند توجه کنند. تیم هایی مانند پیکان تیم هایی هستند که بازیکن سازی می‌کنند و به تیم های ملی کمک می‌کنند توجه ویژه ای داشته باشند.

شکوری درباره جوانگرایی و پرورش بازیکنان جوان گفت: مطمئن باشید ما هم دوست داریم بودجه ۵۰۰ میلیاردی داشته باشیم و بتوانیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم اما کاری نمی توانیم کنیم چرا که بودجه محدودی را در اختیار داریم. فوتبال درون زمین است و ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم و تیم ما در زمین بازی تلاش می کند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد. امسال یک تیم بسیار خوبی را از پیکان خواهید دید. اینکه بودجه ما کم است دلیل بر این نیست که درون زمین بازی خوبی را از خودمان به نمایش نگذاریم. در فوتبال اروپا به بازیکنان ۱۸ ساله بازیکنان جوان گفته می‌شود. در حال حاضر هم شاکله تیم پیکان را جوانان تشکیل می‌دهند و در ادامه امیدذوارم بتوانیم بازی‌های بسیار خوبی را ارائه دهیم.

قائم مقام باشگاه پیکان در خصوص جدایی کاپیتان این تیم عنوان کرد: سامان فلاح به عنوان کاپیتان تیم ملی امید و پیکان با ۲۱ سال سن یک پدیده است و فلسفه باشگاه پیکان این بازیکنان را از همه اول شناسایی کند و در ادامه هم اگر قرار باشد این بازیکن به تیم دیگری منتقل شود باید بگویم که اول از همه منافع بازیکن و بعد از آن منافع باشگاه برای ما مهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =

دکمه بازگشت به بالا