اخبار ورزشیفوتبال جهان

نگرانی AFC از اوج‌گیری کرونا در هند

شیوع گسترده کرونا در هند باعث نگرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از وضعیت تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ شده است.

به گزارش پیشرو ورزش، شین من گیل معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون هند نوشت: باتوجه به اینکه گروه E لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی گوآ در هند برگزار می شود، ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات ارائه شده توسط فدراسیون هند و کمیته برگزاری محلی و برگزاری موفقیت آمیز مسابقات، به استحضار می رساند AFC نسبت به وضعیت کرونا در هند و به خصوص افزایش موارد مثبتی که به تازگی در چند روز اخیر گزارش شده اند، بسیار نگران است. تأکید کامل AFC بر اهمیت محافظت از سلامتی و ایمنی همه باشگاه های شرکت کننده و نمایندگان حاضر AFC در رقابت هاست که همیشه باید در درجه اول قرار گیرد.

در ادامه آمده است: خواهشمندیم نسبت به استفاده از کلیه اقدامات و پروتکل‌های پیشگیرانه مطابق با آیین نامه پروتکل عملیاتی AFC در دوران شیوع کووید ۱۹ (ویرایش ۲۰۲۱) و پروتکل های تنظیم شده توسط کمیته برگزاری مسابقات محلی، برای اطمینان از ایمنی همه اقدام کنید. باید متذکر شویم با توجه به شرایط کنونی، این موضوع صرفاً منتهی به فاصله اجتماعی و حباب شیشه ای نیست و باید راه حل های سخت‌گیرانه تری لحاظ شود. یادآوری می شود توجه بیشتر برای اطمینان از بازگشت ایمن باشگاه های حاضر به کشورهایشان ضروری است.

معاون دبیرکل AFC در پایان از فدراسیون هند به خاطر خدمات ارائه شده و انجام تعهدات کامل برگزارکنندگان تشکر کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا