اخبار ورزشیفوتبال ایران

گرشاسبی: با تدارکات خوبی وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که با نکونام، کادرفنی، باشگاه و مدیران کلان شرکت فولاد داشتیم با تدارکات خوبی وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدیم

به گزارش پیشرو ورزش، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان در اردوی عربستان اظهار داشت: ان‌شاالله مردم در سفره‌های افطاری و سحری تیم را دعا کنند تا بچه‌ها بازی‌های خوبی را از خودشان نشان بدهند. خوشبختانه بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که با نکونام، کادرفنی، باشگاه و مدیران کلان شرکت فولاد داشتیم با تدارکات خوبی وارد این عرصه از مسابقات بین المللی شدیم تا بچه‌ها بازی‌های قابل قبولی را از خودشان ارائه بدهند.

وی افزود: استقبال عربستانی‌ها چه در فرودگاه و چه در هتل خیلی خوب بود. برای زمین تمرین و امکانات سخت افزاری مورد نیاز، همکاری خوبی تا این لحظه داشتند. برای اولین بازی با الغرافه آماده می‌شویم. ان‌شاالله بچه‌ها دست پر از زمین خارج شوند.

مدیرعامل فولاد در خصوص نقش هواداران در موفقیت‌های این تیم عنوان کرد: قطعا دعای خیر هوادران و دل و قلبشان همراه ما است. آن‌ها لحظه به لحظه پیگیر وضعیت بچه‌ها هستند و برای شروع بازی‌ها لحظه شماری می‌کنند. مطمئنا قلبشان برای تیمشان می‌تپد. همین انرژی مثبت است که سرایت می‌کند. برای بچه‌ها و کادرفنی اثرگذار و روحیه بخش است تا با تمام وجود خودشان را در مستطیل سبز نشان بدهند.

وی تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی از نظر روحی-روانی شرایط خوب و مناسبی دارند. جواد نکونام تمام وقت کار و برنامه ریزی می‌کند. همه ما تمام وقت در خدمت این بچه‌ها هستیم تا امسال، سال متفاوتی برای افتخار آفرینی باشگاه فولاد باشد.

گرشاسبی گفت: باید از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد و همینطور هیات مدیره باشگاه تشکر ویژه داشته باشم. دو نفر از عزیزان ما را در این سفر همراهی می‌کنند. کنار تیم هستند و مرتب روحیه می‌دهند. در ۷۰کیلیومتری خانه خدا دست به دعا هستیم تا از لیگ قهرمامان آسیا روسفید بیرون بیاییم. قطعا با دعای خیر مردم این اتفاق خواهد افتاد و به امید خدا بتوانیم افتخار آفرینی کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا