اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نکونام:امیدوارم فردا بهترین قضاوت را درون زمین و در اتاق VAR‌ داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان تا به حال اصلا بازی نکرده‌ایم.
به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۴، اظهار داشت: می‌دانیم بازی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی همیشه برای هر دو تیم و هواداران‌شان حساسیت خاص خودش را دارد. تمرکزمان روی بازی فردا است تا با ذهن آماده ان‌شاالله به موفقیت برسیم.
وی در مورد اینکه بازی در اراک برگزار می‌شود و محدودیتی برای حضور تماشاگران وجود دارد، گفت: اولین نکته این است؛ ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان تا به حال اصلا بازی نکرده‌ایم. در تهران بازی نکرده‌ایم. مدام از این شهر به آن شهر رفته‌ایم. واقعیت این است که متاسفانه بدترین شرایط را امسال استقلال داشته است.
نکونام ادامه داد: ۲ بازی در قزوین، یک بازی در اهواز و یک بازی در قائمشهر انجام دادیم. اصلا تهران بازی نکردیم. تنها بازی که در تهران انجام دادیم را بردیم. دوست داشتیم بازی در آزادی برگزار شود تا جمعیت بیاید و همه لذت ببرند ولی این معضل برای فوتبال حرفه‌ای ما وجود دارد که اصلا زمین‌های خوبی حتی برای تمرین نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود.
وی درمورد قضاوت برادران حیدری در بازی فردا و چالشی که با آن‌ها داشت و تاثیر این داور روی از دست رفتن قهرمانی استقلال، گفت: صحبت‌هایی که انجام دادم مربوط به بازی‌های لیگ پارسال بود. همیشه قضاوت برادران حیدری را قبول داشتم. این را از ته دل می‌گویم؛ از داوران خوب کشور ما هستند. اگر من یا برادران حیدری نگاه‌مان به پارسال باشد، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. پیام حیدری اولین بازی ما را قضاوت کرد و قضاوت فوق العاده‌ای داشت که از او تشکر کردم.
نکونام ادامه داد: این‌ بحث‌ها در فوتبال طبیعی و عادی است. امیدوارم فردا بهترین قضاوت را درون زمین و در اتاق VAR‌ داشته باشند تا هردو تیم بازی خوبی را پشست سر بگذارند. ان‌شاالله اشتباهاتی که در بازی قبلی برای ما رخ داد، فردا رخ ندهد. امیدوارم هر دو تیم و تیم داوری بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. این موضوع برای پارسال است.
سرمربی استقلال درمورد اینکه آیا بلانکو و کاکوتا در بازی فرداحضور دارند، عنوان کرد: فردا خداراشکر تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. فقط متاسفانه روزبه چشمی را روی یک اشتباه از دست دادیم. همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.
نکونام درمورد تیم پرسپولیس، اظهار داشت: حریف ما تیم قابل احترامی است. تمرکزمان روی ایت که بتوانیم بازی خودمان را انجام بدهیم و با استفاده از نقاط ضعف حریف به موفقیت برسیم.
وی درمورد ماجرای کاهش محرومیت مهرداد محمدی، گفت: نمی‌دانم، چه بگویم؟!
نکونام درپاسخ به این سوال که آیا تیمش با توجه به حواشی اخیر آمادگی دارد، اظهار داشت: شرایط بازیکنان با کادرفنی یا باشگاه فرق دارد. بازیکن باید برای بازی آماده باشد و تمام تمرکزش را برای تمام بازی‌ها حفظ کند. متاسفانه این هفته یک اشتباه بزرگ برای تیم ما صورت گرفت و باشگاه دچار چالش شد ولی برای بازی فردا کاملا آماده‌ایم. تمرکزمان روی بازی است و زیاد توجهی به این مسائل نداریم. هنگام مسابقه، تمرکز همه ما کاملا روی آن بازی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا