اخبار ورزشیسایر اخبار

جلسه سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو با ۶ رئیس فدراسیون

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جلساتی را با روسای فدراسیون‌های المپیکی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، با توجه به فرصتی که به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو، بارها با روسای فدراسیون‌های مختلف جلساتی را برگزار کرده که در این جلسات، روسای فدراسیون‌ها به همراه مربیان گزارشاتی را از برنامه‌های خود برای مسابقات پیش رو ارائه کردند.

در همین راستا قرار است روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نصرالله سجادی با ۶ رئیس فدراسیون المپیکی نشستی را برگزار کند. روسای فدراسیون‌های کاراته، کشتی، شمشیربازی، جودو، تکواندو و وزنه‌برداری در ۲ روز نشستی را با سجادی و همین طور پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی خواهند داشت.

دیدار روسای فدراسیون‌های رزمی با سجادی روز سه‌شنبه خواهد بود. روسای فدراسیون‌های کشتی، شمشیربازی و وزنه‌برداری نیز روز دوشنبه در نشست با سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو حاضر می‌شوند.

کمتر از یک سال به بازی‌های المپیک توکیو فرصت باقی مانده و کاروان ایران تاکنون ۲ سهمیه توسط نجمه خدمتی و احسان حدادی کسب کرده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا