اخبار ورزشیفوتبال ایران

نویدکیا: از کورس قهرمانی عقب افتادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول ترسو. بازی کردیم ولی در نیمه دوم شرایط مان عوض شد.

به گزارش پیشرو ورزش، محرم نویدکیا بعد از توقف تیمش مقابل هوادار تهران کبه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، اظهار داشت: بازی بیشتر روی هوا بود و کیفیت خوبی نداشت. یک بازی کم موقعیت معمولی و حواشی که در فوتبال هست برگزار شد. این که از تیم ما انتظارات بالا است را قبول دارم ولی امروز بازی نبود که بشود زیاد در مورد مسائل فنی آن صحبت کرد.

وی در خصوص اینکه آیا از بازی تیمش راضی بود یا خیر عنوان کرد: من نیمه اول از بازیکنانم راضی نبودم و ترسو بازی کردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و یکی دو موقعیت داشتیم اما در مجموع باید بهتر عمل می کردیم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا تیمش شرایط بهتری می‌شود یا خیر گفت: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم ولی واقعیت این است که کمی از کورس عقب افتادیم و همین مساله باعث استرس رو تیم ما شده است.با همه این صحبت‌ها خیلی نمی‌شود خودمان را توجیه کنیم و باید در ادامه امتیازات بهتری کسب کنیم.

به گزارش فارس، نویدکیا در نشست خبری هم عنوان کرد: نیمه اول خیلی بدی داشتیم. یک فوتبال معمولی از دو تیم شاهد بودیم که بیشتر توپ‌های روی هوا و درگیری‌ها، حریف نیمه اول بهتر از ما بازی کرد و در درگیری‌ها بیشتر از ما صاحب توپ شدند و بیشتر از ما وارد جنگ‌های یک مقابل یک شدند.

نویدکیا افزود: ما در نیمه اول بیشتر در زمین خودمان بودیم و در نیمه اول یک بازی کاملاً معمولی و بدون موقعیت گل را به نمایش گذاشتیم و می‌توانم بگویم نیمه اول یک بازی در حد مبتدی انجام دادیم اما نیمه دوم از دقیقه ۶۰ به بعد بهتر شدیم، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. پاس‌های خوبی به هم دادیم و سعی کردیم از کناره‌ها بیشتر استفاده کنیم و از پشت هافبک‌های آنها توپ بگیریم و به دروازه آنها نزدیک شویم. چند موقعیت و ضربه ایستگاهی خوب به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم در مجموع نیم ساعت آخر، بازی نسبتا خوبی انجام دادیم و بقیه زمان‌های بازی معمولی بودیم و مقداری هم حواشی همیشه در فوتبال ما است.

وی اظهار داشت: ظاهر قضیه این بود که زمین شرایط خوبی داشت ولی بچه‌ها خیلی خوب نمی‌توانستند در این زمین توپ را کنترل کنند و بازی کنند. شاید یکی از دلایلش این بود ولی در این بازی خلق موقعیت خیلی خوبی نداشتیم و در بحث هجومی خوب نبودیم. در بحث دفاعی کمی بهتر بازی کردیم. این یک واقعیت است که باید روی آن بیشتر کار کنیم اینکه در زمین‌هایی که شرایط خوبی ندارد ما بتوانیم پلن‌های دیگری داشته باشیم تا بتوانیم صاحب موقعیت شویم که باید رویش کار کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که با این تساوی تیم شما از صدر جدول فاصله گرفته است، تأکید کرد: قطعاً ما از صدر جدول فاصله گرفتیم شاید شانس ما خیلی خیلی کم شده است این یک واقعیت است و نمی‌شود از آن فرار کرد. می‌دانم همه هوادارها ناراحت هستند به آنها حق می‌دهم و اصلا توجیهی هم ندارد.

نویدکیا در پاسخ به اینکه آقای ساکت به رختکن شما آمدند و شما هم دیر به سالن کنفرانس آمدید آیا مورد خاصی بود یا خیر، اظهار داشت: نه، فقط به بنده گفتند که ساعت ۵:۱۰ به کنفرانس باید بیایی و من هم منتظر بودم که خبر بدهند که زمانی هم که به من گفتند به نشست خبری آمدم و چیز خاصی نبود.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص اینکه آیا برای فاصله گرفتن از قهرمانی از سوی باشگاه تحت فشار است یا خیر، عنوان کرد:‌ باشگاه به هیچ وجه من را تحت فشار نگذاشته ولی خودم از طرف خودم تحت فشار هستم و می‌دانم که انتظارات از این تیم زیاد است و هواداران ما ناراحت هستند آنها را درک می‌کنم ولی با واقعیت‌ها باید زندگی کرد و نمی‌توانم از آن فرار کنم.

وی اضافه کرد: من نمی‌توانم توجیه کنم و بگویم چون تیمم خوب بازی می‌کند پس باخت‌ها و تساوی‌ها ایرادی ندارد، نه واقعیت قضیه این نیست و نمی‌شود توجیه کرد. تیمی که نتیجه نمی‌گیرد هر چقدر هم که زیبا بازی کند نمی‌تواند هوادار را قانع کند. شاید از لحاظ نوع فوتبالی عده‌ای درک کنند که شرایط تیم اینگونه است و بدانند که چند بدشانسی بدموقع آورده است و از آن حالت روحی و روانی که باید باشد خارج شده است ولی از لحاظ حرفه‌ای هوادار این را قبول نمی‌کند، باشگاه هم قبول نمی‌کند. آنها دلشان می‌خواهد که تیمشان در کورس قهرمانی باشد و مسؤولیت همه این‌ها با من است و به همه هم حق می‌دهم و امیدوارم در ادامه بتوانم تیم را از لحاظ فوتبالی و روحی روانی شرایطش را بهتر کنم که بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا