اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

سانتوس در تیم ملی فوتبال پرتغال به خط پایان رسید

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ از سمت خود برکنار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی فوتبال پرتغال با قبول شکست یک بر صفر مقابل مراکش به کار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ خاتمه داد. این تیم در طول رقابت‌های امسال با حواشی زیادی روبرو بود که اکثر آنها حول محور رونالدو می‌چرخید.

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل سوئیس و مراکش تصمیم گرفت رونالدو را نیمکت‌نشین کند و این اتفاق واکنش‌های مثبت و منفی زیادی به همراه داشت.

به هر حال بعد از حذف پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲، فدراسیون فوتبال این کشور تصمیمش را برای ادامه همکاری با سانتوس گرفت. او که در سال ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود، بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ به پایان خط رسید.

در این مدت سانتوس دو عنوان قهرمانی یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های یوفا را همراه با تیم ملی پرتغال به دست آورد. برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که مورینیو، آقای خاص فوتبال جهان به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم ملی پرتغال به شمار می‌رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا