اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

نفرات برتر دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور در بخش دختران و پسران معرفی شدند

دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش ایران جونیور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، عصر امروز جمعه ۵ آبان ماه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ایران جونیور با معرفی نفرات برتر در بخش دختران و پسران به پایان رسید.

مسابقات دختران:

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مقام اول به مهرگان قریب رسید، مقام دوم نیایش محمودی و مقام سوم مشترک نیز به هلما جوهری و نیایش خیراندیش رسید.

در رده کمتر از ۱۳ سال نیز سانای اسدی اول شد، مقام دوم نصیب تینا تورانی شد و سیده آریسا صادقی و آرینا شیرخانقاه به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین عنوان قهرمانی رده کمتر از ۱۵ سال به پرنیان نجفی رسید،‌ شاینا امیری دوم شد و مقام سوم مشترک به عسل محمدی و باران روحانی رسید.

مقام اول این رقابت ها در رده کمتر از ۱۷ سال دختران توسط پارمین نکوپایان کسب شد، باران محمد پور دوم و آیلین بابایی و ثمین حسن پور سوم مشترک شدند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال دختران هم نرگس سلطانی اول، شکیبا قلی پور دوم شد و عنوان سومی مشترک به فاطمه فلاحتی و نازنین تقی نژاد رسید.

مسابقات پسران:

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال، مقام اول به امیر عطا محجل فرید رسید، مقام دوم پندار نیکزاد و مقام سوم مشترک نیز به اهوار فیروزی و مصطفی احراری رسید.

همچنین در رده کمتر از ۱۳ سال نیز رایان گلابیان اول شد، مقام دوم نصیب امیر رضا الوانساز شد و سامیار صفری و امیر مهدی خراشادی زاده به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

عنوان قهرمانی رده کمتر از ۱۵ سال به علی رحیمی کاری رسید،‌ یوسف قرشی دوم شد و مقام سوم مشترک به علی عزیزی و فرهاد کشفی رسید.

مقام اول این رقابت ها در رده کمتر از ۱۷ سال پسران توسط محمد چنگانیان کسب شد، سید مبین سیدان دوم و محمد صالح آقاخانی و باربد چاووشی سوم مشترک شدند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۹ سال پسران هم امیر حسین رضا زاده اول، سهیل سلطانی دوم شد و عنوان سومی مشترک به کوشا فدائی و عرفان مهدی پور رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا