اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

نصیرزاده: اگر مسابقات جهانی نباشد، اسپانسرها سالن کشتی نمی‌سازند

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: هزینه های جام باشگاه های جهان را اسپانسرها خواهند داد. اگر این اسپانسرها نباشد چه کسی برای ما سالن کشتی بسازد و در کشتی پایه سرمایه گذاری کند؟

به گزارش پیشرو اسپرت، عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص هزینه‌های مسابقات جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: ما هیچ مبلغی از فدراسیون و دولت دریافت نمی‌کنیم در حال تلاش هستیم تمام هزینه‌ها را از اسپانسر تأمین می‌کنیم. ۲ اسپانسر آماده همکاری هستند. نمی توانیم به صورت قطعی اسمی ببریم. باید به جمع بندی برسیم و تا چند روز آینده شرایط همکاری با آنها را منتظر می‌کنیم.

وی در رابطه با پرداخت پول به تیم‌های خارجی برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های جهان عنوان کرد: سال گذشته که پول کشتی‌گیران و تیمهای خارجی را پرداخت کردیم، سال خاصی برای ما بود. نمی توانیم شرایط را به این سرعت تغییر دهیم. شرایط به صورتی رقم خورد که مجبور بودیم به تیم‌ها پول پرداخت کنیم. امسال چنین قصدی نداریم. اگر تیم یا کشتی‌گیر خیلی مطرحی در مسابقات حضور پیدا کند، شاید پول بلیت به آنها پرداخت شود. درحال رایزنی هستیم تیم های خوبی را بیاوریم.

نصیرزاده در خصوص قراردادها در جام باشگاه‌های جهان گفت: کشتی‌گیران در لیگ و جام باشگاه‌های جهان قراردادهای مجزایی را می‌بندند و از این لحاظ رقم قابل توجهی را کسب می‌کنند. بنابراین برگزاری این رقابتها به اقتصاد کشتی کمک می کند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به تاثیر جام باشگاه های جهان در پیشرفت کشتی تاکید کرد: جام باشگاه های جهان تاثیر قابل توجهی در کشتی دارد. اگر مسابقات باشگاه جهان را نداشته باشیم، اسپانسرها حاضر هستند برای ما سالن کشتی بسازند؟ حاضر هستند در کشتی پایه سرمایه گذاری کنند؟ اسپانسرها برای دیده شدن هزینه می‌کنند.

وی در خصوص تاثیر لیگ در چرخه انتخابی اظهار داشت: حضور در لیگ برای کشتی گیران امتیاز محسوب می‌شود.

نصیرزاده در خصوص میزبانی کشتی آزاد در جام باشگاه جهان خاطرنشان کرد: ارومیه گزینه اصلی میزبانی برای جام باشگاه است و تمام امکاناتشان بازدید کرده ایم. به احتمال خیلی زیاد آذربایجان غربیبا قدرتی میزبان این لیگ خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا