اخبار ورزشیورزش های رزمی

مراسم معارفه رئیس فدراسیون ورزش های رزمی برگزار شد

نشست تکریم و معارفه سرپرست و رئیس فدراسیون ورزش های رزمی برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حضور سیدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی از شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی تکریم و یوسف بهتری به عنوان رئیس فدراسیون معارفه شد. سیدمحمد شروین اسبقیان که به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این جلسه حاضر شده بود، گفت: فدراسیون ورزش های رزمی ۱۲۴ هزار ورزشکار سازمان دهی شده دارد که نشان از اهمیت آن است.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها ادامه داد: باید از زحمات چند ماهه آقای عظیمی در دوره سرپرستی تشکر کنیم. خب همه می دانیم که وزیر ورزش و جوانان چقدر روی ثبات مدیریت تاکید دارند و علاقه مند هستند تکلیف تمام فدراسیون ها خیلی سریع مشخص شود که انتخابات این قدراسیون هم خدا را شکر با آرامش و سلامت کامل و به موقع انجام شد.

یوسف بهتری هم ضمن تشکر از زحمات عظیمی در دوره سرپرستی گفت: ورزش های رزمی شهدای زیادی را تقدیم مملکت کردند و ما در این فدراسیون ادامه دهنده راه آن شهیدان بزرگ هستیم. امیدواریم با یک همدلی و اتحاد بین تمام عزیزان خدمتگزار خوبی برای رزمی کاران باشیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا