اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نصیرزاده:تراکتور از اولین باشگاه‌ها در انجام تعهدات به بازیکنان است

مدیرعامل باشگاه تراکتور از واریز ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه فرانسوی خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، هوشنگ نصیرزاده در مورد برتری ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال در اولین بازی تحت مدیریت وی در این باشگاه اظهار داشت: به مردم آذربایجان و طرفداران تراکتور تبریک می‌گویم. این برد متعلق به بازیکنان، مربیان و کادر فنی است. بیش‌تر کار ما تدارک و پشتیبانی از باشگاه است و در این برد سهمی نداریم.

وی در مورد وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور گفت: پنجره نقل و انتقالاتی ما به دلیل بدهی ۴۰۰ هزار یورویی که البته بیش‌تر و تبدیل به ۶۰۰ هزار یورو شده، به باشگاه ترویس فرانسه، موقت بسته شده بود. توافق‌نامه‌ای بین من و مدیرعامل این باشگاه همین امروز امضا شد،‌ مبلغ ۶۰۰ هزار یورو را به حساب اعلام‌شده باشگاه در پاریس ارسال کردیم و منتظریم نامه‌ای به فیفا بزند تا پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: من باید اطلاعاتی را به رسانه‌ها بدهم. دو مربی با دو ساختار فوتبال متفاوت داشتیم،‌ یکی دفاع و ضدحمله را دوست دارد. سیستم پاکو خمز پرسینگ است و سبک بازی‌ای که او تمایل دارد با نوع بازی مربی قبلی تراکتور متفاوت است. امیدوارم این برد بتواند شرایط ما را از اینی که هست بهتر کند. وظیفه بازیکنان بازی کردن و وظیفه باشگاه پشتیبانی از بازیکنان است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: تراکتور جزو اولین باشگاه‌ها در انجام تعهدات خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی است. تعهدات باشگاه نسبت به تمام مربیان و بازیکنان خارجی ما دو روز قبل به صورت کامل انجام شد و پرداختی‌های باشگاه به روز است و مشکلی از این لحاظ نداریم.

وی در خصوص اینکه آیا امروز با محمدرضا زنوزی صحبت کرد تا برخلاف مدیران قبلی چند ماه بیش‌تر در تبریز بماند و حداقل تا پایان فصل مدیرعامل تراکتور باشد،‌ توضیح داد: می‌گویند فقط آن بخش از کوه یخ که روی آب است دیده می‌شود،‌ اما قسمت زیادی از این کوه زیر آب است و دیده نمی‌شود. برخی مواقع ممکن است ضرورت‌هایی برای تغییر مدیریت وجود داشته باشد اما گفتن این مسائل نزد هواداران و رسانه‌ها صحیح نباشد. شاید اگر من هم قصوری داشته باشم جابجا شوم، اما با توجه به شناخت ۶ ساله‌ای که از مجموعه زنوزی داشتم سعی کردم مشکلی با تراکتور نداشته باشم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: از روزی که تراکتور به زنوزی واگذار شد، در این باشگاه فعالیت داشتم. این همکاری تا این اواخر هم ادامه داشت و امروز بار دیگر به عنوان خدمت‌گزار در خدمت تراکتور هستم.

نصیرزاده در خصوص احتمال جدایی نفراتی مثل محمد حسینی، توضیح داد: بازیکنان قرارداد دارند، تعهدات مالی باشگاه به آنها هم انجام شده است. اگر کوچک‌ترین تعللی توسط کل باشگاه انجام شود، بازیکنان طبق ماده ۱۳ آیین‌نامه نقل و انتقالات باید نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرده و مهلت زمانی بدهند تا تعهدات خود را انجام بدهد. محمد حسینی از بازیکنان خیلی خوب ما است، و اگر هم حرفی زده امیدوارم حرفه‌ای باشد. این موضوع صحیح نیست زیرا باشگاه تعهدات خود را انجام داده و می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پوست‌اندازی باشگاه‌ها در نیم فصل همیشه وجود داشته است. اکنون بسیاری از باشگاه‌ها لیستی دارند که بازیکنان ما در لیست‌شان باشند. ما هم لیستی داریم که شامل نفرات تیم‌های دیگر است. ممکن است به خاطر افکار فنی جابجایی‌هایی اتفاق بیفتد اما نباید رفتن بازیکن را مدنظر قرار بدهیم. بلکه آمدن بازیکن هم می‌تواند تیم را تکمیل کند. امیدوارم در زمان نقل و انتقالات تراکتور تکمیل شود، مطابق لیستی که خمز خواکین و مارکو داده‌اند.

 

تهیه و تنظیم خبر: پویان قشقایی زاده/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا