اخبار ورزشیورزش بانوان

نشست نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد/ تقدیر از بانوان تاثیرگذار در ورزش

در نشست نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی، امروز از بانوان تاثیرگذار تقدیر شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، نشست تخصصی نواب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی بعدازظهر امروز به ریاست مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش برگزار شد. در این نشست بانوانی که در ورزش تاثیرگذار بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از الهه قلی فلاح ملی پوش پارااسکی که نشان شجاعت گرفت، تقدیر شد. همچنین از پروانه نظرعلی، صنعت خلیل پور معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، اعظم حسینی طراح ورزش صبحگاهی استان مازندران و کتایون اشرف طراح برنامه قایقرانی آسیا با اهداء لوح تقدیر شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور زنان در میادین ورزشی اشاره کرد و توضیح داد: آنچه که به عنوان افتخار در میادین ورزشی توسط زنان قهرمان  ورزشکار کشورمان به دست می آید حاصل تلاش هایی است که در بخش برنامه ریزی ورزش بانوان، معاونین و نواب رییس فدراسیونهای ورزشی صورت گرفته است و در واقع موفقیت این ورزشکاران مرهون تلاش این عزیزان هست و جا دارد از آنها تقدیر کنم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا