اخبار ورزشیورزش تهران

نشست فرماندار شمیرانات با جمعی از باشگاه‌داران این شهرستان

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات عصر یکشنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات باشگاه‌داران شهرستان، میزبان جمعی از فعالان پیشکسوت این حوزه بود.

به گزارش پیشرو ورزش، طی این نشست که با حضور محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی فرماندار، حسین رحیمی‌پور رئیس ورزش و جوانان شمیرانات، و نمایندگانی از باشگاه‌داران سطح شهرستان برگزار شد، عدم تعامل و ایجاد موانع توسط برخی از ادارات، نرخ تعرفه غیرمتعارف استانی برای باشگاه‌های شمیران، مشکلات دارایی و بیمه، فعالیت باشگاه‌های خانگی (Home Gym) و لزوم افزایش نظارت‌ها، استمرار ارتباط با فرمانداری به منظور تسهیل امور و گره‌گشایی، همراهی باشگاه‌ها و دولت به سبب ضریب نفوذ بالا در مسائل فرهنگ‌سازی سیاست‌های کلان دولت، به عنوان اهم مسائل، مطالبات و پیشنهادات فعالان این حوزه ورزشی مطرح شد.

 فرماندار شمیرانات نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، پیگیری مطالب مطروحه در خصوص ادارات توسط فرمانداری و اداره ورزش را مورد تاکید قرار داد و از متولیان امر خواستار مذاکره و احصای راهکارهای قانونی برای رفع موانع مذکور در این جلسه شد.

 ذاکریان با اشاره به ظرفیت باشگاه‌داران و جامعه مخاطب کثیر آن‌ها نیز اظهار داشت: بی‌شک نقش شما در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر، آسیب‌های اجتماعی و تامین امنیت روانی و اشتغال‌زایی از چشم پوشیده نیست و به تبع آن، وظیفه ما همکاری و همراهی‌ در چارچوب قانون و متناسب با شرایط شما خواهد بود.

 رئیس شورای ورزش شمیرانات، از مقابله با باشگاه‌های خانگی نیز به عنوان مساله‌ای اولویت‌دار در دستور کار شورا یاد کرد و گفت: در این حوزه نیز از پیشنهادات و راهکارهای ایجابی و قهری پیشکسوتان و باشگاه‌داران استقبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت در زمان کرونا وعده تسهیلات یا مساعدتی به هئیت‌های ورزشی آسیب‌ دیده داده است که تاکنون مغفول واقع شده، به منظور پیگیری و تحقق آن‌‌ها گزارش شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا