اخبار ورزشیورزش تهران

نشست رئیس هیات جانبازان ومعلولین استان تهران با نائب رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران

سید مجید طباطبایی (رئیس هیات جانبازان و معلولین استان تهران) با حضور در دفتر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران با علی اسدی دولابی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران ،در راستای تعامل و همکاری بین دو هیات پهلوانی زورخانه ای و جانبازان معلولین در سطح استان تهران نشستی در مجموعه ورزشی شهید عراقی برگزار گردید که طی این نشست علی اسدی اعلام کرد تمام امکانات سخت افزاری مجموعه زورخانه ای شهید عراقی درسرویس دهی به ورزشکاران جانباز و معلول آماده می باشد و درصورتی که این آمادگی در سطح استان هم از طرف هیات جانبازان و معلولین فراهم باشد زورخانه های سطح استان نیز آمادگی ارائه سرویس به این ورزشکاران را دارد.

همچنین آقای طباطبایی ضمن بازدیدا ز مجموعه زورخانه ای شهید حاج مهدی عراقی تمایل برگزاری کلاسهای آموزشی در این مجموعه را اعلام واز هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران به دلیل این همکاری و دراختیار گذاردن ساعتی برای ورزش جانبازان تشکر و قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا