اخبار ورزشیفوتبال جهان

گارسیا: بازی سختی مقابل یوونتوس داریم

سرمربی لیون پیش از دیدار با یوونتوس در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا گفت: این تیم در دوران اوجش نیست ولی کار سختی داریم.

به گزارش پیشرو اسپرت، رودی گارسیا، سرمربی لیون فرانسه درباره سختی بازگشت برگشت مقابل یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

گارسیا در مصاحبه با سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا، گفت: اولویت ما در شرایط کنونی فینال جام حذفی فرانسه است. بعد از این بازی حساس به دیدار با یوونتوس و راهیابی به مرحله بعد فکر می کنیم. یوونتوس این روزها در دوران اوج نیست و در سری آ با سختی هایی مواجه شده اما با این وجود در آستانه قهرمانی در اسکودتو قرار دارد.

وی افزود: بیانکونری موفق شد بازی باخته مقابل آتالانتا را مساوی کند و لاتزیو را کنار بزند. بانوی پیر این روزها به آرامی در حال رسیدن به قهرمانی دیگری در سری آ است و این نشان دهنده توانایی بازیکنان یووه است.

لیون در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل یوونتوس به پیروزی برسد. این تیم باید در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف پاری سن ژرمن برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا