اخبار ورزشیفوتبال ایران

نساجی لیگ را با مالکیت جدید آغاز خواهد کرد؟!

گفته می‌شود محمدعلی قنبری مدیرعامل اسبق نساجی که عامل حضور مهدی پرهام و حسین قاسم‌نژاد مالکان اسبق نساجی به این باشگاه بوده، در معرفی خریدار جدید نقش به‌سزایی دارد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مازندران، تنها ۳۹ روز مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم اما هنوز وضعیت باشگاه نساجی مازندران مشخص نشده و هواداران میلیونی این تیمِ ریشه‌دار شمالی، در برزخ تصمیمات مالکان این باشگاه به‌سر می‌برند.

هر چند چهارشنبه گذشته از سوی روابط عمومی باشگاه نساجی، محمدرضا مهاجری به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شده اما همچنان باشگاه نساجی محروم از مدیرعامل، قائم‌مقام، معاونان و دیگر ارکان باشگاه، سرپرست، مدیر رسانه، مدیر پایه‌ها و … است.

روابط عمومی باشگاه تاریخ شروع تمرینات تیم را روز دوشنبه هفته جاری در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر اعلام کرده اما ظاهراً هیچ صحبتی درخصوص وضعیت آنها نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مالکان نساجی «فرهاد صنیعی‌فر سهامدار ۶۰ درصدی و رضا حدادیان سهامدار ۴۰ درصدی» قصد واگذاری تیم به خریدار جدید را دارند؛ در تفاهمنامه صنیعی‌فر و حدادیان آمده است: هر یک از آنها هر زمانی قصد واگذاری سهام خود را داشته باشند، اولویت خرید سهام با سهامدار دیگر است، یعنی اگر حدادیان قصد دارد سهام خود را بفروشد، صنیعی‌فر در اولویت خرید این سهام است و عکسِ این موضوع نیز صدق خواهد کرد اما به‌عنوان مثال اگر صنیعی‌فر توانایی خرید سهام حدادیان را نداشته باشد، باز هم خریدار دومی که قرار است با صنیعی‌فر مشارکت داشته باشد، ابتدا باید مورد قبول و وثوق صنیعی‌فر قرار بگیرد.

اگر هم صنیعی‌فر و هم حدادیان قصد فروش سهام‌شان را داشته باشند، باید نفر سوم مورد قبول هر دو سهامدار قرار بگیرد.

ظاهراً باشگاه نساجی چند مشتری تا به امروز داشته است و در این میان با موافقت صنیعی‌فر و حدادیان، خریدار اصلی باشگاه نساجی مشخص شده و توافقات مد نظر انجام و مکتوب شده و در آستانه امضا قرار دارد.

گفته می‌شود محمدعلی قنبری مدیرعامل اسبق نساجی که عامل حضور مهدی پرهام و حسین قاسم‌نژاد مالکان اسبق نساجی به این باشگاه بوده، در معرفی خریدار جدید نقش به‌سزایی دارد.

حتی پس از توافقاتی که میان خریدار جدید نساجی و صنیعی‌فر و حدادیان انجام شد، محمدرضا مهاجری با حضور در قائم‌شهر با عوامل آینده باشگاه نساجی نیز به توافق رسید تا اگر این واگذاری انجام شد، او مورد قبول مدیریت جدید نساجی نیز قرار بگیرد.

همچنین طبق نظر خریدار جدید، تمرینات و اقامت تیم بزرگسالان نساجی به قائم‌شهر انتقال خواهد یافت و پس از به امضا رسیدن قراردادنامه، بلافاصله همه مسئولیت‌های بلاتکلیف باشگاه و تیم، متصدیان خود را خواهند شناخت.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا