اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نبی: استفاده از VAR در مرحله سوم مقدماتی قطعی شد

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: گروه ما در مرحله سوم انتخابی جام جهانی سخت است.
به گزارش پیشرو ورزش، مهدی نبی پس از قرعه کشی دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و قرار گرفتن ایران در گروه A با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی؛ اظهار داشت: به نسبت گروه سختی است. با توجه به رده بندی که در این گروه مشخص شده، اولین بازی ما ۱۵ شهریور با قرقیزستان در تهران است. به همین ترتیب مسابقات دیگر را هم پیش رو داریم و باید دید قسمت‌مان چیست. با توجه به حضور خوب بازیکنان تیم ملی و کادرفنی با تجربه، هرچند گروه سختی داریم اما تمام تلاش خود را برای صعود به کار می‌گیریم.
وی افرود: در کارگروه آموزشی که امروز برگزار شد، استفاده از VAR در مرحله سوم مقدماتی قطعی شد و همه بازی‌ها باید با بهره‌گیری از این سیستم برگزار شود. در کنار این موضوع تا یک هفته دیگر فرصت داریم ورزشگاه آزادی را برای میزبانی خود اعلام کنیم. همین جا از مسئولان شرکت توسعه و تجهیز به ویژه کیومرث هاشمی، وزیر ورزش تشکر می‌کنم. تنها استادیوم مجهز حال حاضر ما به VAR، ورزشگاه آزادی است. امیدوارم مسیری طی شود تا در هفته آتی، این استادیوم را برای میزبانی خود اعلام کنیم. همچنین باید در فرصتی که تا شهریور داریم، کامل برای برگزاری مسابقات ما آماده شود.
مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با برنامه شب‌های فوتبالی درمورد چالش سفر به کره شمالی مانند اتفاقی که در سفر اخیر تیم ملی به هنگ کنگ رخ داد و نیاز به برنامه‌ریزی برای یک پرواز راحت و بدون دردسر، گفت: کره شمالی نمی‌تواند در کشور خودش میزبانی کند و باید طرح ویژه‌ای را اعلام کند. می‌خواهیم بازی در لائوس یا چین برگزار شود. اگر بازی در چین باشد، می‌توانیم از طریق هواپیمایی ماهان پرواز مستقیم داشته باشیم اما اگر در لائوس باشد، باید بهترین شرایط پروازی را در نظر بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا