اخبار ورزشیورزش بانوان

ناظمی نامزد بهترین داور بانوی جهان در سال ۲۰۲۱

داور پُرافتخار فوتسال کشورمان در میان ۱۶ داور برتر سال ۲۰۲۱ میلادی حضور دارد.
به گزارش پیشرو ورزش، سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی نامزدهای برترین داور بانوی فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که نام گلاره ناظمی از ایران هم در آن دیده می‌شود.

ناظمی که قضاوت در تورنمنت‌های معتبری چون فینال جام باشگاه‌های مردان جهان را در سال ۲۰۱۹ در کارنامه دارد، در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال هم حاضر بود و در تیم داوری دیدار فینال رقابت‌ها نیز حضور داشت.

آناستازیا پوستوویتوا از روسیه، استفانی فراپارت از فرانسه، استر استابلی از سوئیس، کاترینا مونزول از اوکراین، شونا شکرولا از هلند، ادینا آلوس باتیستا از برزیل، ماریانا ده‌آلمیدا از آرژانتین، والریا پالما از شیلی، کارن دیاس مدنیا از مکزیک، آترین نسبیت از آمریکا، ملیسا بورخس از هندوراس،‌ سالیما موکانسانگا از رواندا، برنادت کویمیرا از مالاوی، کیت جیسویز از استرالیا و یوشیما یاماشیتا از ژاپن، سایر نامزدهای برترین داور سال ۲۰۲۱ فوتبال جهان هستند.

این جایزه که سال گذشته به استفانی فراپارت رسیده بود، در اواخر ماه نوامبر امسال (آذر ۱۴۰۰) به فرد برنده اهدا می‌شود.

IFFHS پیش‌تر سردار آزمون و مهدی طارمی را در میان نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و امیر عابدزاده را در لیست کاندیداهای برترین دروازه‌بان امسال گذاشته بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا