اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نامه انجمن ورزشی نویسان در اقدام توهین و تهدید خبرنگاران و عکاسان در تمرین استقلال

انجمن ورزشی نویسان نسبت به توهین و تهدید خبرنگاران و عکاسان در حاشیه تمرین استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، انجمن ورزشی نویسان نسبت به حواشی تمرین روز گذشته استقلال و توهین و تهدید خبرنگاران و عکاسان واکنش نشان داد.

متن نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای شهرابی

مدیرکل محترم حراست وزارت ورزش و جوانان

باسلام و احترام

همانگونه که استحضار دارید روز گذشته و در جریان تمرین تیم فوتبال باشگاه استقلال، اتفاقات زشت و زننده و دور از ساحت ورزش توسط عده ای اشخاص رذل و معلوم الحال که حضور آن ها در محیط ورزش و در جایگاه هواداران مایه ننگ و شرمندگی است، رخ داد.

علاوه بر ضرب و شتم، توهین ها و الفاظ رکیکی نیز از سوی آنان نسبت به تماشاگران و سایرین و از جمله اصحاب رسانه و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر به کار رفت که زبان از بیان آن گُنگ و قاصر است.

بدیهی است وقوع این گونه اتفاقات تلخ در ورزشگاه همراه با تهدید خبرنگاران و عکاسان ورزشی از سوی افراد معلوم الحال و انعکاس آن در رسانه های کشور، که متاسفانه بازتاب وسیعی در سطوح ملی و بین المللی دارد، تصویری مخدوش و غیرقابل قبول از فضای ورزش ایران را منعکس کرده و بازتاب‌های ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

لذا بدینوسیله ضمن ابراز انزجار از پدیدآورندگان این اتفاق تلخ و ناگوار، مراتب شکایت همکاران رسانه ای و خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در ورزشگاه محل تمرین باشگاه استقلال را از صحنه گردانان و عوامل دخیل در این ماجرا اعلام داشته و از جنابعالی انتظار داریم برخورد تنبیهی و انضباطی لازم در این باره صورت پذیرفته و نتایج اقدامات نیز اطلاع رسانی شود. پیشاپیش از پیگیری و اقدام موثر شما سپاسگزاریم.

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا