اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

سوژه اصلی رسانه‌های ایتالیایی در تحقیر میلان؛

رسانه‌های ایتالیایی تیتر نخست خود را به شکست پرگل میلان در خانه اختصاص دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم میلان (یکشنبه) در خانه خود با نتیحه پنج بر دو مغلوب ساسولو شد تا پس از شکست چهار بر صفر هفته گذشته مقابل لاتزیو، برای اولین‌بار در تاریخ خود، در دو بازی متوالی چهار گل دریافت کرده باشد.

میلانی‌ها یک رکورد منفی دیگر به جا گذاشتند و سنگین‌ترین شکست خانگی خود در ۲۶ سال گذشته را متحمل شدند. قرمزوسیاه‌ها در آوریل ۱۹۹۷ با نتیجه ۶ بر یک از یوونتوس در سن‌سیرو شکست خورده بودند. ان ها همچنین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ در سه بازی متوالی در همه رقابت‌ها شکست خورده‌اند.

روزنامه‌های ایتالیایی نیز به شکست سنگین شاگردان «استفانو پیولی» واکنش نشان دادند. روزنامه «گاتزا دلواسپورت» نوشت: پیولی همه‌چیز خود را قمار می‌کند. میلان سقوط کرد، با پنج گل درهم شکست و روز یکشنبه هم دربی خطرناک در انتظار آن است.

روزنامه «گاتزتا دلواسپورت» هم نوشت: میلان تحقیر شد. پیولی در بحران عمیق؛ خداحافظ اسکودتو. روزنامه «توتو اسپورت» نوشت: میلان خود را از رده خارج کرد، پیولی سرنگون شد و همه در خطر هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا