اخبار ورزشیفوتبال ایران

بهروزیان فرد: امتیاز پارس جنوبی واگذار نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تکذیب واگذاری یا انتقال امتیاز تیم پارس جنوبی جم تاکید کرد : اصلا همچین موضوعی مطرح نبوده است.خیال مردم از حضور فعال پارس جنوبی جم در لیگ برتر راحت باشد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، احمد بهروزیان فرد در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه های استان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت : هیچ جای نگرانی نیست. امسال استان بوشهر ۲ نماینده در لیگ برتر دارد که شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی و پارس جنوبی جم بازی هایش در تختی جم برگزار می‌شود . تا بدین لحظه هیچگونه صحبتی در خصوص انتقال یا واگذاری امتیاز پارس جنوبی از استان به جای دیگر مطرح نیست .

 مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر درباره شایعه نامه نگاری برای هبه شدن امتیاز پارس جنوبی جم به جای نفت تهران گفت : اصلا بحثی تا به الان مطرح نیست و این حق مردم استان و اهالی جم است.

وی با اعلام اینکه باشگاه پارس جنوبی راهکارهایی برای رفع مشکلات مالی پیدا کرده است بیان داشت : بحث دیگری که به دنبال آن هستیم مربوط به آماده سازی ورزشگاه ها برای لیگ برتر هست و به طوری جدی پیگیر تجهیز ۲ ورزشگاه خواهیم بود که در بوشهر اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته . همچنین در شهرستان جم چمن آن به طور کامل ترمیم شده ، دوربین های مداربسته هم در حال نصب است و صندلی گذاری ورزشگاه نیز تا پیش از شروع بازیها انجام میشود .

بهروزیان فرد در پایان تأکید کرد : قطعا ورزشگاه های بوشهر و جم جز آن حداقل ۶ ورزشگاه آماده برای شروع لیگ خواهند بود و دغدغه ای از این بابت نداریم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + سه =

دکمه بازگشت به بالا