اخبار ورزشیتوپ و تور

نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مشخص شد/داورزنی هم ثبت نام کرد

ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۲۶ شهریور پایان یافت و داورزنی هم ثبت نام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از ۱۱ شهریور ماه طی انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی فدراسیون آغاز شد و در مدت زمان ۱۰ روز کاری در نظر گرفته شده برای حضور کاندیداها در محل فدراسیون ۱۱ نفر در انتخابات ریاست ثبت‌نام کردند.

به این ترتیب مهلت ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۵ به پایان رسید تا پس از بررسی صلاحیت افراد متقاضی توسط مراجع ذی‌صلاح، رئیس فدراسیون والیبال در مجمع انتخاباتی آتی توسط اعضا انتخاب و معرفی شود.

طی روزهای اخیر وحید مرادی، سید میلاد تقوی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، کسری غفوری، منوچهر پورحسن، بهنام محمودی، امیرحسین منظمی، محمد منصوری و جبار قوچان‌نژاد جهت حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند و محمدرضا داورزنی نیز که ثبت‌نام وی در این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های اصلی خانواده والیبال شده بود، پس از حضور جمعی از پیشکسوتان در فدراسیون و دیدار با وی، در واپسین لحظات مهلت قانونی به عنوان اخرین نفر ثبت نام کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا