اخبار ورزشیفوتبال جهان

میلان-یووه؛ بلیت بخت آزمایی اسکودتو / سری‌آ در چنگال کرونا

امشب در حالی جدال حساس و حیاتی میلان و یوونتوس برگزار می‌شود که اوضاع در سری‌آ به دلیل ویروس کرونا اصلا خوب نیست و تیم‌ها با بحران کووید دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت، امشب در حسا‌‌س‌ترین بازی سری‌آ و یکی از مهمترین دیدارهای هفته میلان در سن سیرو پذیرای یوونتوس است.

دیداری که با غیبت زلاتان و بن‌ناصر به دلیل آسیب دیدگی و کرونایی شدن کوادرادو و ساندرو شکلی دیگر به خود گرفته است. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی موراتا هم به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارد. (لیستی از غایبان این مسابقه را در اینجا بخوانید)

گازتا دلااسپورت مسابقه امشب میلان و یوونتوس را به «بلیت بخت آزمایی اسکودتو» تشبیه کرد و مدعی شد که برنده می‌تواند یک شانس خوب برای قهرمانی سری‌آ بدست آورد.

از طرف پیولی می‌خواهد روند فوق العاده میلان را با برد مقابل قهرمان ۹ فصل گذشته سری‌آ ادامه دهد و از طرفی دیگر پیرلو نمی‌خواهد از صدرجدول فاصله گیرد.

گازتا همچنین از مسابقه مهم امروز سمپدوریا و اینترمیلان نوشت. لوکاکو با اینکه مشخص شد مصدومیتش جدی نیست ولی به احتمال فراوان در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد و نراتزوی می‌خواهد نهمین برد متوالی خود را جشن بگیرد. آنلچوتی در مصاحبه روز گذشته خود مدعیان اصلی این فصل اسکودتو را میلان، یووه و انیترمیلان دانست و از عدم وابستگی روسونری به ایبرا صحبت کرد.(در اینجا بخوانید)

در جدول سری‌آ ایتالیا میلان با ۳۷ امتیاز صدرنشین، اینترمیلان با ۳۶ امتیاز دوم، رم با ۳۰ امتیاز سوم، ناپولی با ۲۸ امتیاز چهارم و یوونتوس با ۲۷ امتیاز پنجم قرار دارد. (البته ناپولی و یوونتوس یک بازی کمتر نسبت به سایرین انجام داده‌اند)

کوریره دلا اسپورت در جلد امروز از تقابل مهم رونالدو و لئائو در غیبت زلاتان نوشت.

همچنین از تعداد کرونایی‌های رمی‌ها و تغییر در ترکیب اصلی تیم فونسکا صحبت کرد و و از رسیدن مایورال به جای ژکو در میدان نوشت.

توتواسپورت نیز تیتر «ادامه دادن با کووید» را به روی جلد برد و از کرونایی شدن کوادرادو پس از تست مثبت الکس ساندرو نوشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا